vineri, 16 octombrie 2009

Tascute cu dulceata




Este un desert pe care mi-l facea bunica mea cand eram mica. Nu am mai mancat de un secol ... Soacra mea a pomenit de ele si mi s-a facut o pofta ... am zis sa incerc sa vad ce iese. Si au iesit foarte bine :)

Ingrediente:
aprox 300 gr faina
2 oua + 1 galbenus
dulceata (eu am folosit 1/2 prune, 1/2 zmeura)
pesmet
1 zahar vanilat

Se framanta un aluat potrivit de moale, adaugand apa pana cand obtinem consistenta dorita. Se lasa 30 de minute deoparte, apoi se intinde o foaie. Se decupeaza forme dreptungiulare si se aseaza cate o jumatate de lingurita de dulceata pe fiecare. Se inchid si se preseaza bine marginile cu o furculita. Se arunca tascutele in apa clocotita si se lasa la fiert pana se ridica la suprafata. Se scot, se lasa la scurs, apoi se amesteca cu pesmetul rumenit in tigaie si zaharul vanilat.
Foarte bune au fost, n-a mai ramas nici una pe a doua zi :)

2 comentarii:

  1. Nu am gasit pagina de contact asa ca iti scriu aici :) Frumos blog, felicitari, daca te-ar interesa un schimb de link-uri cu site-ul meu culinar mi-ar faca placere. Ne putem auzi pe admin@retete-slabit.net. Succes in continuare.

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro