luni, 21 septembrie 2009

Elvetia

Dupa cum v-am promis revin in sfarsit cu detalii si poze din Elvetia.
Am petrecut acolo 11 zile minunate si m-as mai intoarce oricand.
Ce sa zic, o cu totul alta lume, o ordine si curatenie desavarsita. Trenuri super rapide fara intarzieri si legaturi foarte bune la max 10 minute. Plus trenuletele care te duc pana in varful muntelui, chiar la 3454m prin 7 km de tunel sapat in munte.

Oameni super ok si civilizati. Am vazut un singur cersetor :)

Cel mai mult m-au impresionat batranii. La 70, 80 de ani erau pe munte cu betele de trekking in mana. Si aveau o conditie fizica de invidiat, chiar mai buna decat a mea :)


Am vizitat Zurich, Berna si Lucerna in excursii de o zi, iar restul zilelor am cutreierat muntii :)

A fost primul nostru concediu la cort, dar a fost chiar foarte bine asa.
Ne-am cazat in Lauterbrunnen, intr-un camping super, cu mini-market, restaurant si conditii excelente (dus, bucatarie, masina de spalat). Am prins vreme foarte buna, exceptand ultimele 2 zile in care a mai si plouat.

Ziua 1: Zurich






Ziua 2: Lucerna








Ziua 3: Jungfraujoch



Aici suntem la 3571 m altitudine :)


Prin galeriile de gheata ....




Ziua 4: Berna




Ziua 5: Eiger trail



Pe aici era sa-mi dau duhul .... 3 ore de traseu, plus inca vreo 2 de umblat brambura pe munte




Ziua 6: Interlaken - Harden Kulm



Uite si marmota :)



Ziua 7: Grindelwald - First





Ziua 8: Schynige Platte




Prin gradina alpina ....








Ziua 9: Murren


Zi de relaxare. Ne-am asezat pe patura la umbra unui copac si asta era privelistea din fata noastra ....





Zmeura stransa in palarie :) Cred ca eram singura care culegea de pe marginea potecilor ca erau o gramada ... plus mure si fragi


Ziua 10: Mannlichen - Kleine Scheidegg







Ziua 11: Trummelbach Fall




Si gata .... :(

PS: In concediul asta mi-am inaugurat noul Nikon D60 :)

12 comentarii:

  1. IREAL!!!!! INCREDIBIL DE FRUMOS!!!!! CE CAUT EU IN TARA ASTA?
    Te felicit pentru alegere!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Lavinia ! Asta ma intrebam si eu cand m-am intors in tara ... :( Chiar am cautat joburi pe acolo, dar cam trebuie sa stii limba germana :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase pozele, ia sa faci bine tura viitoare sa vii in vacanta in partea italiana. Te astept in vizita... Pupici si la cit mai multe concedii frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate fotografii...peisajele extraordinar de spectaculoase!
    Niste amintiri deosebite!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. WOW! Ce poze frumoasa! La cat de gri e orasul asta, pozele facute de tine par ireale! Tb sa-mi trec si eu pe lista Elvetia!

    PS: Hm, deci asa poze frumoasa face Nikon D60! Stiam eu de ce mi s-a pus pata pe el! ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc fetelor ! Sigur am sa ma reintorc. Vreau sa mai vad si partea italiana si cea franceza. Va recomand tuturor o vizita pe acolo, este tare frumos.

    RăspundețiȘtergere
  7. Muntele,zapada, voi doi, zmeura, florile de colt, casutele...toate sunt absolut minunate! Ma bucur ca ati avut parte de zile frumoase si felicitari pentru noul Nikon D60!Pupici, Ala!

    RăspundețiȘtergere
  8. bellissime foto, ci devo andare anch'io
    Paolo

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro