miercuri, 10 iunie 2009

Weekend de rasfat culinar

Sa incepem festinul culinar :)

Sambata:

"Clisa in bota", adica slanina prajita in frigare si felii de paine cu ceapa verde peste care a fost scursa untura din slanina. N-am mai mancat de cativa ani. Este ceva nemaipomenit de bun.











Putin mai tarziu niste mici pe gratar



Si ca desert o prajitura cu capsuni, frisca si iaurt facuta de mine






Duminica:

O prajitura cu capsuni si prune din compot facuta de mami, super simpla si rapida





Pui de curte (din aia mari, albi) pe gratar (in prealabil fiert si facuta supa cu taitei de casa) cu cartofi spumica, un sos cu morcovii din supa, ciupercute, ceapa, ardei si patrunjel. Cu mujdei bineinteles si scaldate cu vin rosu rece facut in casa





Luni:

Frigarui de porc si costite pe gratar cu cartofi prajiti si salata de varza cu marar.






Vineri seara au mai fost niste placinte delicioase cu cartofi si loboda, dupa reteta mamei, dar n-au mai apucat sedinta foto :)

12 comentarii:

  1. Vai ce frumos arata.. toate...mi-ai amintit de vacanta la bunici..unde eram rasfatati cu de toate...:)..si toate naturale...produse in gospodaria proprie..ce vremuri!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce de bunatati! Le-as manca pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos! Clisa in bota mi se pare ceva deosebit, genul "hardcore". Chiar ma gandeam in weekend la culinari, ca adica cei mai multi probabil s-au dedat la maratoane specifice...

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne Sfinte, cum arata, slaninuta ma inebunit pentru ca stiu cat de buna este, frigaruile si costita, deci nu se mai poate asa, deja imi vine miros de fum de la gratar, superb, sa va fie de bine.
    Te astept cu o "caruta" de premii pe blogul meu, pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. aoleu si viata mea, vin la tine,mai ai vreun os de ros pe acolo, m-ai omorat :((((((((( te tzuc

    RăspundețiȘtergere
  6. Pofiti, poftiti ... cat mai sunt :) Am cam exagerat un pic cu gratarele, cu grasimile, dar nu mai mancasem de tare mult timp si am avut asa o pofta :)

    Vicky, multumesc frumos pentru premii !

    RăspundețiȘtergere
  7. Ala, salivez de nu mai pot! ce fel arata toate! maiculitaaa! yumm yumm! :D :P

    RăspundețiȘtergere
  8. Ala cu ce bunatati te-ai delectat. Ce pofta mi-ai facut cu clisa. De restul ce sa mai zic.

    RăspundețiȘtergere
  9. wow,mai bine nu intram aici.Super deliocos,si raman cu gindul la clisa cu ceapa si paine,si la gratare de tot felu.Arata yammy,si felicitari!!o seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc fetelor ! Au fost tare bune toate ;) Abia astept vizita urmatoare :) Pacat ca nu o sa fie prea curand ... :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Rasfat? Io l-as numi dezmat :))
    Ce pofta mi-ai facut cu slanina aia prajitaaaaa :)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro