joi, 12 martie 2009

Risotto cu morcov si pulpe de pui la cuptor


Ingrediente:
300 gr orez

100 gr cascaval

100 gr unt

1 ceapa

1 morcov

1 l supa de legume

sare, piper, boia, curry
pulpe pui

Se topeste untul si se caleste ceapa tocata. Se adauga orezul, apoi adaugam putina supa de legume. Amestecam din cand in cand si mai adaugam supa. Cand orezul este fiert se adauga cascavalul ras si bucatile de morcov. Eu am avut morcovul fiert de la supa de pui. Se poate pune nefiert odata cu orezul.


Eu am avut pulpe dezosate, fierte deja de la supa de pui. Le-am lasat la scurs si le-am uns apoi cu un amestec de ulei de masline, delikat, piper, boia si curry. Le-am pus la cuptor pentru 30 de minute sa se rumeneasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro