marți, 3 noiembrie 2009

Supa crema de legume






Ingrediente:
1 ceapa
1 morcov
1 gulie
1 dovlecel
150 gr pastai congelate
maggi secretul gustului (de legume)
piper
smantana
patrunjel
ardei iute

Se caleste ceapa, se adauga morcovul, gulia si dovlecelul taiate cubulete. Se adauga apa, se condimenteaza si se lasa la fiert. Cand legumele sunt aproape fierte se adauga pastaii. Se fierbe in continuare pana toate legumele sunt moi. Se lasa sa se raceasca putin, apoi se face piure cu blenderul. Se pune in boluri, se adauga smantana, patrunjel verde tocat si cubulete de ardei iute. Am servit cu paine prajita.

4 comentarii:

  1. Waw ce fain arata, trebuie sa fac si eu supa zilele astea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Yam yam, ce bine arată totul aici pe blogul tău! Şi ce delicatese... mi se face tare foame. Mai ales că sunt la serviciu şi nu am păpat azi decît prostioare dulci. Hhhhmmmm. Şi ce de reţete! Frumos. Acum ştiu unde să caut ceva gustos.
    Îmi place şi că ai totul aliniat pe stânga, deosebit faţă de alte bloguri. Iar eu cum sunt stângace de la naştere nu pot decît să mă bucur.
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bianca, bine ai venit pe la mine ! Iti multumesc frumos pentru aprecieri :) Te mai astept ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro