duminică, 12 aprilie 2009

Melci cu rahat si miere / Turkish delight and honey rolls






Dupa o reteta din suplimentul Femeia de azi, "Prajituri de sarbatoare"

Ingrediente:
4 galbenusuri
50 gr zahar pudra
600 gr faina
2 pliculete Garant pentru aluaturi dospite de la Dr. Oetker
150 gr margarina Rama maestro
250 ml lapte
300 gr rahat
100 gr miere

Trei galbenusuri se amesteca bine cu 100 gr margarina topita si racita. Se adauga zaharul pudra si 100 ml lapte, apoi faina amestecata cu pliculetele de garant. Se framanta bine adaugand si restul de lapte. Se lasa la dospit pentru 15-20 de minute.
Folosesc pentru prima data garantul pentru aluaturi dospite, dar s-a comportat excelent, aluatul a crescut foarte repede.
Se intinde apoi o foaie si se unge cu restul de margarina. Se impacheteaza si se intinde din nou o foaie dreptunghiulara. Se taie fasii de 2 degete grosime si se aseaza pe mijloc, pe lungime bucatele mici de rahat. Se preseaza marginile si se formeaza melcii rasucind fasiile.
Se ung cu galbenus amestecat cu o lingura de lapte si se coc la 180C pana se rumenesc frumos. Cand ii scoatem din cuptor, ii ungem asa fierbinti cu miere.
Sunt minunati ! Pufosi si deliciosi !

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingredients:
4 yolks
50 gr caster sugar
600 gr flour
20 gr dry yeast
150 gr margarine
250 ml milk
300 gr turkish delight
100 gr honey

Mix well 3 yolks with 100 gr
melted and cooled margarine. Add sugar and 100 ml of milk, then flour mixed with the dry yeast. Knead well, adding the remaining milk. Ferment at room temperature until doubles it size.
Then roll it out and grease with remaining margarine. Pack it and roll it out again. Cut strips of 2 fingers thickness and put small pieces of turkish delight in the middle. Press the edges and form snails twisting strips.
Brush them with one yolk mixed with a spoon of milk and bake at 180C until crisp nicely. When out of the oven, brush them with honey while they are still hot.
They are wonderful! Fluffy and delicious!

27 de comentarii:

  1. Super interesanta reteta ta .Sunt si foarte aspectosi....Intr-Una din zile,am sa incerc si eu reteta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Blueeyes ! Iti recomand cu incredere reteta. Cred ca este cel mai reusit aluat al meu ;) Mi-a placut foarte mult cum a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  3. ah, mama mia ce salivez, le-am vazut pe culi :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Ala,melci astia ai tai arata incredibil! nu sunt eu fan al rahatului dar cred ca in reteta asta merge de minune :D; trebuie incercata si reteta asta neaparat ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Diamond ! Multumesc Cristina !
    Va recomand reteta asta pentru ca e pur si simplu delicioasa ;) Daca nu va place cu rahat puteti eventual sa taiati fasiile mai groase si sa puneti alta umplutura.

    RăspundețiȘtergere
  6. Extraordinari de frumosi ! Se vede ca ai rabdare, te admir pentru ce bunatati gatesti :).

    RăspundețiȘtergere
  7. SUPER!cum imi place mie,ceva dulce din aluat.Daca as avea timp doar de gatit le-as face pe toate,oricum o sa incerc cat mai curand reteta ta.O zi buna si spor la gatit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc mult Gabriela ! Si eu cate as mai face daca as avea timp. Dar totusi e bine, ca altfel m-as face cat casa :) Mult spor si tie ! Daca faci melcii, sa-mi spui si mie cum ti-au iesit.

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata super melcisorii astia ! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună Ala , mulţumesc de vizită .
    Melci arată delicioşi şi apetisanţi , cred că sunt şi foarte gustoşi .Trebuie să-i încerc şi eu .

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc si eu de vizita Nicolina ! Astept feedback pentru melci ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumosi ti-au iesit melcisorii, Ala!

    RăspundețiȘtergere
  13. Bravo! Esti fantastica. Am luat reteta ta si voi incerca si eu. Te pup. Sa treci pe la mine!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc frumos Lily ! Astept sa vad cum iti ies melcii ;) Am trecut chiar azi pe la tine ! Am vazut floarea soarelui :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Ala felicitari sunt minunati melcisorii mmmm merita incercati
    am o intrebare :cand spui ca il ungi cu margarina si il impachetezi...il mai lasi la frigider dupa aia sau intinzi foaia imediat si il tai?

    RăspundețiȘtergere
  16. Multumesc Lory ! Nu i-am pus la frigider, am intins foaia imediat dupa ce i-am uns cu margarina. Spor ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. What a lovely pastry, wish I could read it. Do you have a translator?

    RăspundețiȘtergere
  18. Thank you Sarah ! I will translate the recipe for you. If you want it, please come back tomorrow ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. Voi gati negresit aceasta reteta pentru ziua de duminica. Arata bine, sunt sigura ca au un gust fantastic.Paste fericit!

    RăspundețiȘtergere
  20. Geanina, sa ai spor! Sunt sigura ca o sa-ti placa :) Sarbatori fericite si tie.

    RăspundețiȘtergere
  21. Multumesc Vincent pentru invitatie, dar deja sunt inscrisa pe petitchef :)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro