luni, 23 noiembrie 2009

Oua Rossini












Ingrediente:
4 oua
50 gr telemea
50 gr unt
sare

Se bat albusurile spuma cu putina sare, dupa care se aseaza in tava unsa cu unt. Se niveleaza si se fac patru adancituri cu lingura. Se presara putina telemea rasa, se aseaza galbenusurile si se presara restul de telemea rasa pe toata suprafata. Se presara si restul de unt taiat in cubulete si se da la cuptor pentru aproximativ 15 minute.

Tips: Eu am lasat galbenusurile in coaja de ou dupa ce am scurs albusurile, asa ca le-am putut manevra mai bine. Ungeti bine forma cu unt, altfel albusul se va lipi de vas.

9 comentarii:

  1. Arata asa de bine...incat,trebuie sa le verific!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Evelina ! Merita incercata ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant....trebuiesc incercate neaparat!O intrebare am totusi.La ce temperatura se coc??

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Blueeyes ! Eu le-am pus in cuptorul preincalzit, si le-am copt la 180C, temperatura standard pentru mine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu reteta asta m-ai dat gata!..iar pozele sunt originale, ca de obicei...cred ca le-as recunoaste peste tot..si Laura Sava are un anumit specific in fotografii...

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata mortal! Ma face sa regret ca nu pot combina lactate cu oua, dar cred ca o sa calc alaturi si o sa gust. Restul o sa fie in sarcina fiului meu, care este "cobaiul" tuturor inventiilor mele culinare! Lui ii plac mult branzeturile si ouale, deci de-abia stept sa incerc maine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Shari, Elena, va multumesc mult ! Sa incercati si voi reteta, este excelenta ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am incercat si eu reteta, in loc de telemea am pus cascaval si s-a facut o crusta delicioasa pe suprafata. Pe la jumatatea timpului m-am uitat in cuptor si era asa de umflat, isi dublase inaltimea, arata super interesant, dar apoi a scazut inapoi. Foarte bun la gust si e o varianta mai deosebita pentru micul dejun.

    RăspundețiȘtergere
  9. Chitinuta, cred ca au fost super bune cu cascaval, am sa incerc si eu cu siguranta si varianta asta ;) Ma bucur ca le-ai incercat si tu, si ca v-au placut :)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro