vineri, 6 noiembrie 2009

Scones









Reteta www.joyofbaking.com

Ingrediente:
280 gr faina
50 gr zahar
1 zahar vanilat
1 praf de copt
1/4 lingurita sare
70 gr unt
1 ou
100 ml lapte

Se amesteca faina cu zaharul, zaharul vanilat, sarea si praful de copt. Se adauga untul rece taiat cubulete, apoi oul batut si laptele. Se framanta bine si se intinde o foaie mai groasa. Se decupeaza forme rotunde care se aseaza in tava pe hartie de copt. Se coc aproximativ 15-20 de minute, pana incep sa se rumeneasca. Merg foarte bine servite cu gem.

4 comentarii:

  1. arata tare bine. ma tot gandeam sa fac si eu o data ca sunt curioasa cum snt ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ama ! Nici eu nu am mai facut si am zis ca trebuie sa le incerc. Foarte bune au fost ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Aha, uite-le! Dar sunt diferite proportiile de unt, faina, zahar si nici nu le pui glazura din ou si zahar. Cred ca ale tale sunt mai dulci, si arata extra! Se vede de la o posta ca ai mai mult talent foto ca mine, pentru ca si pozele sunt mai frumoase. Felicitarile mele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Da ! Aici sunt :) Multumesc mult pentru aprecieri, insa si aparatul are meritul lui ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro