joi, 16 iulie 2009

Fursecuri cu cacao si ciocolata


Ingrediente:
350 gr faina
200 gr unt
150 gr zahar
1 ou
2 linguri cacao
100 gr ciocolata

Aveam pofta de niste fursecuri ca n-am facut de mult. Mare greseala ! Numai nervi mi-au facut :( Aluatul s-a facut moale de tot de la caldura, l-am pus putin in congelator si s-a intarit prea mult, dupa care s-a facut prea moale din nou, foarte greu de lucrat. Nu m-am dat insa batuta pana nu am pregatit macar o tava de fursecuri. Cred ca cel mai simplu era sa le fac pe toate bilute :) Restul de aluat l-am pus la congelator in ideea ca o sa-l folosesc la o tarta.

Deci, se mixeaza untul cu zaharul, se adauga oul, apoi faina amestecata cu cacaoa. Se framanta bine aluatul, se inveleste in folie de plastic si se lasa pentru 30 de minute la frigider. Se intind apoi doua foi de aluat. Pe una se aseaza bucatele de ciocolata, dupa care se aseaza peste ea a doua foaie. Se preseaza si decupeaza forme in jurul bucatilor de ciocolata. Se pot face si forme simple sau bilute cu o bucata de ciocolata in mijloc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro