miercuri, 7 octombrie 2009

Biscuiti cu unt si parmezan




Reteta Bucatar maniac

Ingrediente:
250 gr faina
3 linguri ulei de masline
110 ml apa calduta
sare
1/2 lingurita de zahar
1 lingurita drojdie uscata

50 gr unt
parmezan ras
1 galbenus

Se framanta aluatul si se lasa la dospit, dupa care se intinde o foaie subtire, se unge cu unt si se ruleaza. Se lasa 10 minute dupa care se intinde din nou. Se decupeaza forme care se ung apoi cu galbenus de ou si se presara cu parmezan ras. Se coc la foc mediu pana se rumenesc frumos.

7 comentarii:

  1. Immm ce faini ti-au iesit! Super pozele. Reteta am luat-o si eu de la Laura Adamache! Mi-ai facut o pofta....!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru reteta, si tie si Laurei !

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine arata!
    imi dai si mie astia din poza?:d

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Gaby ! Dar te rog ... serveste-te :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna,am agsit din intamplare cite-ul tau,deci m ai dat gata he he,sotul tau e tare norocos,ai niste retete superbe

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc ;) Ma bucur ca iti plac retetele mele !

    RăspundețiȘtergere
  7. E ca retzeta de foietaj, numai ca nu se pune untura.

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro