marți, 17 martie 2009

Portofele cu telemea



Ingrediente:
250 gr faina
400 gr telemea
100 gr unt
2 oua
susan

Se face un aluat din faina, 250 gr telemea rasa, 1 ou si 100 gr unt. Trebuie sa iasa un aluat elastic. Daca este cazul se pot adauga 1-2 linguri de lapte. Se framanta bine si se lasa 30 de minute la frigider. Se intinde o foaie, se decupeaza forme rotunde. Se aseaza in mijloc putina telemea rasa, se inchide apasand bine marginile, care apoi se preseaza cu o furculita. Se ung cu un ou batut si se presara cu susan. Se coc 25 de minute, pana se rumenesc.

17 comentarii:

  1. Si bune si usor de facut. Le voi incerca,

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat> m-am mutat la adresa
    aromele.blogspot.com.

    RăspundețiȘtergere
  3. Didona, merita incercate. Sunt foarte gustoase. PS: Am facut update la lista de bloguri :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ala, sa stii ca am facut si eu portofelele cu telemea si au iesit tare bune! Mersi de reteta! am sa le postez pe blog can voi avea putin timp!

    RăspundețiȘtergere
  5. Flor, ma bucur tare mult ca ti-au placut :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ala acum am pus si eu de aluat!Le-am vazut la Flor pe Blog si nu am putut rezista tentatiei!
    Multumesc mult pt reteta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Blueeyes, sa ai spor si pofta buna !

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt gataaaa,si foarte delicioase....m-a ajutat sa le prepar si fiul meu. A fost o placere pt el sa decupeze si sa le inchida prin apasarea cu furculita...bucatar sef cred ca se face!Multumesc pt reteta....

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu multa placere Blueeyes ! Ma bucur tare mult ca iti plac "portofelele" :) Si ma bucur ca te-a ajutat si fiul tau ;) Transmite-i felicitari din parte mea si sa o mai ajute pe mami prin bucatarie !

    RăspundețiȘtergere
  10. yam yam asa au facut toti ai casei cand au gustat "portofelele" pregatite de mine dupa reteta... Ala ...mii de multumiri... pa pa.Claudya

    RăspundețiȘtergere
  11. Claudya, cu mult drag ! Ma bucur ca v-au placut portofelele ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. cat de bine arata!! fac si eu maine. cum au crescut asa fain fara praf de copt?

    RăspundețiȘtergere
  13. Alexandra, scuze ca nu ti-am raspuns :( Am fost tare ocupata zilele astea. Sunt crescute ca au telemeaua inauntru :) Le-ai incercat ?

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro