marți, 27 octombrie 2009

Budinca de gris







Reteta de la soacra mea

Ingrediente:
6 oua
9 linguri de zahar
200 gr gris
1 litru de lapte
2 zahar vanilat
1 esenta de vanilie

Se bat albusurile spuma cu 6 linguri de zahar. Se adauga galbenusurile, apoi grisul. Se toarna compozitia intr-o forma unsa bine cu unt si tapetata cu gris si se coace aprox 30 de minute. Se rastoarna budinca pe o farfurie si se toarna peste ea laptele fierbinte la care se adauga 2 linguri de zahar, esenta de vanilie si zaharul vanilat. Delicioasa !

18 comentarii:

  1. Usor,rapid si sigur bun!!! Trebuie incercat!Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, cat de frumos arata!!Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  3. Aoleuuu, salivez! ador grisul, pupicei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Super buna si usoara. Chiar azi am incercat aceasta bundinca de vis. Am insiropat-o perfect in lapte si am ras pe ea ciocolata si niste cocos. O delicatese. Sotul meu m-a intrebat de unde am cumparat o asa prajitura buna:))). Multumesc Ala pentru reteta si pentru toate minunile pe care le faci aici pe blog. Un blog reusit pe care il urmaresc in fiecare zi. Mii de pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Claudia, multumesc frumos pentru cuvintele frumoase ! Ma bucur tare mult ca ai incercat-o si ca v-a placut :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Si cat imi place grisul in combinatie cu lapte,astazi o fac sigur!

    RăspundețiȘtergere
  7. Chiar in momentul acesta m-am ridicat de la masa,este deosebita,de o pufosenie extraordinara!
    Am aromat laptele cu zeama si coaja de portocala,un praf de scortisoara si ghimbir.Este excelenta si se face rapid.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi pare nespus de rau ca nu am poze,dar din pacate nu am aparat,iar telefonul meu nuface poze de calitate decat la lumina naturala,asa ca m-am lasat pagubasa.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar bineinteles ca o sa mai fac budinca asta,si sper sa fie intr-o dimineata,si atunci o sa am dovada concreta!

    RăspundețiȘtergere
  10. Craita, ma bucur ca ai incercat-o ! Trebuie sa fi fost tare buna asa aromata ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ramona
    Multumesc mult de tot pentru reteta.E delicioasa .E atat de usor de facut si asa gustoasa.Deja am si trecut-o la retete preferate.Multumesc inca o data :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu multa placere Ramona ! Ma bucur ca ai incercat reteta si ca v-a placut :)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro