marți, 2 iunie 2009

Mamaliga la cuptor







Dupa o reteta din Click Pofta buna.

Ingrediente:
300 gr faina de malai
aprox 700 ml apa
200 gr branza telemea
1 legatura ceapa verde
sare
3 rosii mari
50 gr cascaval
250 gr costita afumata

Am pregatit o mamaliga mai tare pe care am amestecat-o cu branza telemea si ceapa verde tocata si calita putin. Am turnat mamaliga in forma de chec ondulata si am lasat-o sa se raceasca. Am rasturnat-o apoi din forma, am taiat-o felii. Am asezat feliile de mamaliga in tava unsa cu unt, alternativ cu felii de rosii. Printre randuri am asezat bucatele din costita afumata. Am presarat cascaval ras si am dat la cuptor pana s-a rumenit cascavalul. Resturile ramase le-am aranjat in forma de tarta si le-am copt si pe ele.

18 comentarii:

  1. Super arata ! Mi-ai facut o pofta de numa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine te-am gasit Ala!!felicitarii pe blogul tau!m-a uimit ca esti asa tinara si deja G.......!adica deja o adevarata buna gospodina!!te urmaresc mai de mult si tot am vrut sa te felicit!!ce faina idee din mamaliga si super buna trebuie sa fie!am s-o aplic si eu!Inbratisarii!

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut superb, mama ce-ar fi mers acum mamaliguta ta.... yammm.

    RăspundețiȘtergere
  4. omi place maxim cum arata... mi-ai facut o pofta de zile mari! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Amalia: Multumesc frumos ! A iesit tare buna :)

    @ Mariana: Multumesc mult pentru aprecieri! Ma bucur tare mult ca ma urmaresti si ca iti plac retetele mele. Poate incerci si tu mamaliguta ... merita ;)

    @ Vicky: Multumesc ! Tocmai mi-am mancat portia la mase de pranz ... yam yam :)

    @ Diamond: Multumesc ! N-am mancat nici eu tare de mult. Si in varianta asta este delicioasa :)

    RăspundețiȘtergere
  6. E mortala, uite la ea si fain arata! Ma insctiu si eu pe lista cu pofticioasele.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Gabriela ! Te-am trecut pe lista :) Mai sunt pofticiosi ? Inca se mai fac inscrieri .... :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Super!Mie nu imi prea place mamaliga,dar asa cum arata... ma inscriu si eu la o feliuta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce bine ti-a iesit, bravo !!!! Trebuie sa o fac zilele astea, mai ales ca am malai de la tara.......mmmmmmm

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Carmen: Multumesc ! Nici eu nu ma dau in vant dupa mamaliga, o pregatesc destul de rar, dar reteta asta trebuia incercata :)

    @ Ginette: Multumesc frumos ! Sa o incerci neaparat ca este delicioasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. suuuuper :aspect ,culoare...ce gust minunat tre'sa aiba ...nici nu mai vreau sa gindesc...

    RăspundețiȘtergere
  12. Super reteta, o fac si eu pt un BBQ sambata.
    Merge o feliuta langa un gratarel cu mititei.

    Merci mult Ala

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi ploua in gura deja nici nu vreau sa ma gandesc ce arome si ce gust .......
    Am cateva premii pt tine merg numai bine cu mamaliguta asta !!!
    Pupici Amy

    RăspundețiȘtergere
  14. Naty, Alison, Cuisinette, va multumesc mult si ma bucur ca va place mamaliga mea :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Amy, multumesc frumos pentru premii ! Am sa le ridic in curand ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce interesant se aude si ce bine arata. o zi buna Cami

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro