joi, 23 iulie 2009

Clatite cu gem de caise


Ingrediente:
3 oua
2 linguri zahar
300 gr faina
1/2 praf de copt
5 linguri ulei
550 ml lapte
gem de caise

Se mizeaza ouale cu zaharul, se adauga uleiul, faina amestecata cu praful de copt, apoi laptele putin cate putin. Se toarna cate un polonic din compozitie in tigaia incinsa si pensulata cu ulei. Mi-au iesit 12 clatite mari (tigaie de 32cm). Le-am servit unse cu gem de caise.

Am vrut sa fac piramida de clatite a lui Miha, dar m-am intins prea mult cu clatitele si deja era cam tarziu. Poate data viitoare.

PS: Pentru cine este interesat, in perioada 25-26 iulie are loc Festivalul clatitelor la Moneasa, jud Arad. Eu planuiesc sa ma duc :) O sa revin cu poze !

8 comentarii:

  1. ioi ce asi mai merge si eu la festivalul desertului meu preferat :))))))))) cred ca ti-a iesit delicios pegmezul de caise.

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Sper sa fie fain ! Mi-a iesit foarte bun "pegmezul" (am cautat pe net ce inseamna :) desi banuiam la ce te referi), mai ales ca am facut pentru prima data :) Anul asta experimentez si pe anul viitor cand o sa-mi fie gata debaraua o sa pun mai multe pentru iarna ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. buune rau ...si eu am facut ieri!gind la gind!
    nu stiam de asa manifestare ,adu-ne multe poze de te duci si distractie maxima!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Eu le-am facut la cererea sotului :) Sper sa ajung la festival... cel putin asta-i planul ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Hi Ala,

    acuma dacä Tu le-ai fäcut pe astea dulci, iti trimit 2 de la mine si tu imi dai douä Minunätii de la tine. yummmm....

    Salutäri Jacob

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut Jacob ! Da, da ... facem schimb :)

    RăspundețiȘtergere
  7. salut sunt seby din piatra neamt si am 14 ani am facut si eu clatite doar ca eu am avut doar 200 ml lapte:|:-l dar oricum au iesit bune...mersi de reteta la mai multe:)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro