vineri, 31 iulie 2009

Ficatei cu orez si mazare




Ingrediente:
600 gr ficatei
2 cepe
2 ardei
1 lingura pasta de tomate
2 cuburi Knorr smantana si patrunjel
piper, boia
125 gr orez
1 cutie mazare

Se caleste ceapa, se adauga ardeii, apoi ficateii. Se adauga putina apa, iar cand ficateii sunt facuti se adauga pasta de tomate si condimentele.
Orezul se fierbe, se scurge, se amesteca cu mazarea (a mea era gata fiarta) si se adauga sare. Eu am avut orez la punguta integral de la Uncle Bens.
Cine doreste poate sa amesteca ficateii cu orezul. Eu asta am facut dupa ce am servit o portie.

4 comentarii:

  1. interesanta combinatia de orez la ficatei.nu am uzat de ea never...merita deci incercata,arata bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac retetele tale,deoarece sunt f simple si usor de practicat.Cel mai mult m-au atras imaginile...ele incanta ochiul. Ce mult face o imagine buna.
    Am salvat si eu cateva,dupa ce le voi experimenta te anunt cum mi-au iesit...Avand in vedere ca tu le-ai practicat...sunt convinsa ca sunt good!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Fely, iti multumesc mult pentru aprecieri :) Sa ai spor la gatit si sa ma anunti neaparat cu ti-au iesit si daca ti-au placut ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro