joi, 10 decembrie 2009

Risotto cremos cu piept de pui aromat









Ingrediente:
1/2 borcan cascaval marinat
2 bucati piept de pui
1 cana orez
30 gr unt
30 gr parmezan
2 linguri smantana
delikat, piper

Se toarna uleiul aromat in tigaie si se prajeste pieptul de pui taiat felii, pe ambele parti pana se rumeneste. Se aseaza apoi pe fiecare felie cate 2 cubulete de cascaval si cate o felie de rosie si se baga la cuptor pana se topeste cascavalul.

In alta tigaie se topeste untul, se adauga usturoiul marinat tocat marunt, apoi orezul. Se amesteca bine si se adauga delikat si apoi o cana de apa. Se lasa la fiert, iar cand apa scate se mai adauga cate o cana de apa, in total 3 cani de apa pentru una de orez. Cand orezul este fiert, se pipereaza, se adauga smantana si parmezanul ras si se amesteca bine.

Delicios ! Una dintre cele mai gustoase mancaruri pe care le-am papat :)

4 comentarii:

  1. cum arata....am si uitat de ce-am venit!
    a, sa-ti ofer un premiu (vad ca deja l-ai mai primit...)
    pozele sunt de nota 20!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow ,cum arata pieptu acela rumen din prima poza ...........imi ploua in gura :D(ca sa zic exact ce simnt)
    Arata de vis !!!!!
    Felicitari si multi pupici
    Amy

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc ! A fost super bun, o aroma deosebita :)

    RăspundețiȘtergere
  4. super delicios arata, dar dak nu am cascaval marinat si pun simplu nu iese?

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro