marți, 26 mai 2009

Marinata pentru telemea


Dupa o reteta "Ioana, secretele bucatariei"

Ingrediente:
telemea
usturoi
boabe de piper
foi de dafin
cimbru
rozmarin
ulei de masline

Se taie telemeaua cubulete. Se formeaza straturi intr-un borcan din cateva bucatele la care se adauga catei de usturoi taiati pe jumatate sau sferturi, cimbru si rozmarin (eu am avut doar uscate), boabe de piper, foi de dafin. Cand se umple borcanul, se toarna ulei de masline peste. Se lasa borcanul la temperatura camerei 2 zile, dupa care se poate pastra 2-3 saptamani la frigider.

3 comentarii:

  1. Super ideea! Am notat-o! Chiar nu stiam ce sa mai fac cu telemeaua pe care o mai am prin frigider!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi Ala,

    Rezetä bunä si delicioasä. Compliment

    salutäri Jacob

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc ! Inca n-am desfacut borcanul :) Astazi urmeaza, cand ajung acasa. Abia astept sa vad cum este ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro