miercuri, 21 octombrie 2009

Rulada de vita cu ciuperci










Rulada:
4 felii carne de vita pentru snitel

5 ciuperci champignon

1 ceapa rosie

1 ardei rosu

50 gr branza telemea
patrunjel verde
1 ou

2 linguri de pesmet

sare, piper, boia

Garnitura:

2 morcovi

1/2 punga mazare congelata

1/2 conserva de porumb

sare, piper

ulei de masline

Sos de ciuperci cu smantana:

4 ciuperci

2 linguri smantana

1 cub Knorr de ciuperci


Se toaca ceapa, ardeiul, ciupercile si se amesteca cu branza telemea rasa, patrunjelul verde tocat, oul, pesmetul si condimentele. Se presara sare si piper pe feliile de vita, se repartizeaza umplutura si se ruleaza. Se pun intr-o tava, se stropesc cu putin ulei si se presara rozmarin uscat deasupra. Se adauga in tava o ceasca de apa si se baga la cuptor. Din cand in cand se scoate tava si se stropesc bucatile de rulada cu zeama din tava.

Pentru garnitura, am fiert morcovul taiat rondele. Dupa ce am stins focul am adaugat mazarea congelata. Am lasat 3 minute dupa care l-am pus la scurs. Am adaugat si porumbul. Le-am calit apoi in putin ulei de masline si le-am condimentat.

Pentru sos, am calit ciupercile taiate feliute in putin ulei de masline, apoi le-am mixat impreuna cu smantana si cubul Knorr.


La umplutura ramasa am mai adaugat un ou, am pus-o intr-o forma si am dat-o la cuptor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro