luni, 7 decembrie 2009

Paste scoici umplute cu pui si ciuperci









Ingrediente:
250 gr paste scoici
500 gr piept de pui tocat
5 ciuperci champignon
1 ceapa
1 ardei
sare, piper, boia, busuioc
4 linguri sos de rosii
4 linguri sos iute
oregano
parmezan ras

Am fiert pastele 3 minute, dupa indicatiile de pe ambalaj. Se lasa la scurs.
Se toaca marunt ceapa si ardeiul si se calesc in putin ulei. Se adauga pieptul de pui, apoi ciupercile tocate si se condimenteaza. Se lasa sa se raceasca putin, dupa care se umplu scoicile. Se aseaza in tava in care am pus o ceasca de apa, iar deasupra se toarna sosul facut din 1/2 sos de rosii, 1/2 sos iute si oregano. Se presara deasupra parmezan ras. Se lasa la cuptor aproximativ 30 de minute. Super bun !

3 comentarii:

  1. Mamă mamă ce fain arată! Par foarte gustoase. Cred că e destulă muncă să umpleţi fiecare scoică.
    Dar cred că merită efortul.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ala, de cand visez eu sa fac niste "scoici" din astea umplute...le-ai gasit la noi sau ti le-ai cumparat de-afara, ca eu caut de-o vesnicie si nu gasesc...
    Arata nemaipomenit!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc :) Sunt destul de maricele si merge repede umplutul ;)

    Laura, si eu visam de mult la ele ! N-am gasit in TM, mi le-a adus o colega din Italia :) Mi-au mai ramas de o portie :)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro