luni, 6 iulie 2009

Friptura mixta de porc la cuptor









Ingrediente:
2 cotlete marinate
2 cefe marinata
2 bucati costita marinata
1 kg cartofi noi
2 cepe
100 gr mazare congelata
rosii cherry
ulei de masline
sare, piper, boia

Carnea de porc am luat-o de la Kaufland gata marinata. Imi place tare mult gustul.
Se aseaza carnea pe grilajul de la coptor. Se aseaza in tava cartofii si ceapa taiata rondele. Se stropesc cu ulei de masline si se condimenteaza. Se baga la cuptor, carnea sus, tava cu cartofii jos. Cand carnea este aproape gata, se adauga in tava mazarea si rosiile cherry si se mai lasa la cuptor vreo 10 minute.

Am servit cu sos de smantana cu usturoi si vin prosecco rosu :) Yammy ... ce bun a fost !

9 comentarii:

  1. Hi Ala,

    Tu vrei sä ne omori la toti nervii de Gust , sau ?? Ce minunätii ai nfäcut intre Timp !!!
    Un Lucru am conststat si orice ar venii , nu imi mai schimb deloc Pärerea, Tu esti absolut un om de Deliciu.
    Acuma nu mä mai uit mai departe cä mi se face räu...Trebuie sä-mi revin un pic si apoi vin si mä dlectez iarä.

    Salutäri Jacob

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Jacob ! Bine ai revenit ! Eram ingrijorata ca nu ai mai dat niciun semn ....

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata de milioane, imi ploua in gura tare!
    Am niste premii pe blog, daca le vrei (de nu cumva le ai deja), te asteapta!
    O vara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Mononoke, pentru premii si aprecieri :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ala, tu sti cä, carnea este leguma mea preferatä ?

    Te asteapta de duminica carul cu premii la mine. o seara placuta Cami

    RăspundețiȘtergere
  6. Cami, multumesc pentru premii ! Le ridic acuma ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Oliviutza ! Mersi ca m-ai anuntat de concurs ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Super delicios!
    Dar gratarul la cuptor cine il curata?

    pofta buna totusi!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc ! Pai mai scapi de o calorie curatand gratarul :)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro