luni, 2 noiembrie 2009

Tort cu crema de banane




Ingrediente:
6 oua
6 linguri zahar
80 gr fulgi de cocos
3 linguri faina
1 lingura cacao
2 banane
200 ml frisca lichida
zahar pudra

Se bat albusurile spuma cu zaharul. Se imparte compozitia in doua. Intr-o jumatate sa adauga cocosul, in cealalta faina si cacaoa. Se adauga cate trei galbenusuri in fiecare compozitie si se amesteca bine. Se coc cele doua blaturi si se lasa sa se raceasca.
Bananele se fac piure cu robotul, adaugand si vreo 2-3 linguri de frisca lichida. Restul de frisca se bate cu mixerul si se imparte in doua. Intr-o jumatate se adauga piureul de banane si zahar pudra dupa gust si se mixeaza bine. Se toarna crema peste blatul de cacao, se pune peste crema blatul de cocos si apoi se orneaza cu restul de frisca.

8 comentarii:

  1. Ce bunaciune ! De unde se iau tichetele pentru o felie :) ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc fetelor ! Ma bucur ca va place :) Este simpla si gustoasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt de acord totul, sunt adepta retetelor simple si gustoase dar am o nelamurire in privinta retetei tale. In descriere nu apare explicat nimic despre galbenusurile celor 6 oua.
    Iarta-ma daca gresesc.
    Sunt dispusa sa incerc reteta ta pentru copii mei si vreau sa iasa bine.
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ella, nu mi-am dat seama ca am uitat sa scriu de galbenusuri :( Am modificat acum reteta ! Sper sa fie pe placul copilasilor tai ;) Sa-mi spui daca o incerci si daca v-a placut !

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro