miercuri, 27 mai 2009

Ceafa la cuptor cu cartofi noi





Ingrediente:
3 felii ceafa marinata
3 felii ceafa marinata cu ceapa
cartofi noi micuti
ulei de masline
rozmarin
sare

Am cumparat "cefele" gata marinate de la Kaufland. Le-am asezat pe grilajul de la cuptor in partea de sus. Sub ele am asezat cartofii, fierti in prealabil, apasati cu o lingura, stropiti cu ulei de masline si condimentati cu sare si rozmarin uscat. Am lasat la cuptor pentru 45 de minute. Untura din cefe a picurat pe cartofi si le-a dat un gust delicios. Am servit cu salata de castraveti cu iaurt si usturoi.

2 comentarii:

  1. Hi Ala,
    asta este o Mincare asa de solidä cä dupä aia iti trebuie numai un Somn bun. Cä a fost bunä cred cä nimeni nu pune in intrebare.

    Salutäri Jacob

    RăspundețiȘtergere
  2. Da Jacob, este destul de grea. Asa ceva mancam doar in weekend cand ne mai facem de cap :)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro