vineri, 5 iunie 2009

Tartine cu jambon




Ingrediente:
8 felii de paine
8 felii de jambon
1 legatura ceapa verde
porumb
masline verzi
cascaval
Sos:
2 rosii
4-5 catei de usturoi
1/4 ardei rosu
1 lingura ulei de masline
4 cubulete branza telemea
sare
busuioc, oregano

Am asezat feliile de paine in tava si le-am dat putin la cuptor. Intre timp am preparat sosul, maruntind bine la robot rosiile decojite, usturoiul si ardeiul taiate bucati si restul ingredientelor. Am uns fiecare felie cu o lingura din sos si am asezat peste ea cate o felie de jambon taiata in jumatate. Peste jambon am asezat ceapa verde tocata, porumb, masline feliate, iar la final cascaval ras. Am dat la cuptor pana s-a topit cascavalul.

12 comentarii:

  1. Zilnic intru. Felicitari pt. diferitele combinatii. mamaliga la cuptor mi-a facut cu ochiu', iar aceasta combinatie nu numai ca este usor de preparat, dar nici nu trebuie sa stai mult in bucatarie! Mi-ai facut pofta!
    Numai bine, o sa revin!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Florena ! Ma bucur tare mult ca iti plac retetele mele. Tare bune au iesit tartinele, chiar acuma la pranz am papat trei :) Te mai astept pe la mine ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. ooo,ce nebunie!faine rau tartinele tale!

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte aratoase si sigur foarte gustoase! Ai niste retete minunate pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  5. Super tartinele astea pentru o gustarica! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna draga Ala si merci de vizita. La randul meu te felicit pentru minunatele tale retete si combinatiile reusite. Un week-end insorit si multa inspiratie! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mmmmm. Pare-a fi ceva de-li-cios!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc fetelor ! Sa aveti o saptamana frumoasa ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Thanks Elizabeth ! I'm glad you like it :)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro