miercuri, 7 octombrie 2009

Salata de vinete








Am copt pentru prima data vinetele la cuptor, ca aveam pofta de salata de vinete, dar nu aveam chef sa-mi afum toata casa. Au iesit excelente ! S-au decojit foarte usor si s-au copt bine.

Ingrediente:
6 vinete
1 ceapa
sare
Maioneza:
1 galbenus
2 lingura de mustar
ulei
100 gr smantana
Lipii:
250 gr faina
1 lingurita drojdie uscata
110 ml apa
2 linguri de ulei
sare
susan

Vinetele se spala, se sterg cu un prosop si se inteapa din loc in loc cu furculita. Se aseaza in tava pe hartie de copt si se coc aproximativ o ora. Se lasa apoi sa se raceasca si se decojesc. Mie nu imi plac facute la robot, imi place sa mai gasesc pe ici pe colo cate o bucata mai maricica, asa ca doar le-am framantat bine cu mainile.

Se pregateste maioneza. Eu o sporesc cu smantana. Se amesteca vinetele cu maioneza, se adauga ceapa data pe razatoare si sare dupa gust.

Am servit salata cu rosii, pe lipii din aluat dospit prajite in tigaia unsa cu unt. Totul a fost delicios !

5 comentarii:

  1. Ala imi lasa gura apa. Imi place la nebunie ce gatesti, si modul in care explici si cum pozezi preparatele. De nota 20. Din partea mea iti urez multa inspiratie in bucatarie si tine-o tot asa. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. pe lipie....mmmm!ai observat ca absolut tot ce mananci cu lipie devine mai gustos?

    RăspundețiȘtergere
  3. Lily, multumesc frumos ! Esti o draguta ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro