sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Barcelona

Va prezint Barcelona iarna, 29 Dec - 4 Ian. Din cele peste o mie de poze, am selectat cateva ...
Este un oras foarte frumos, dar parca nu m-a impresionat la modul in care ma asteptam. Poate si din cauza ca am ajuns si prin zone mai putin frecventate de turisti si mi s-a parut un pic cam mizerabil si puturos :)
In rest, arhitecura, infrastructura, parcurile si zonele verzi ... jos palaria. Ar fi multe de povestit, dar va las sa va delectati cu pozele ;)

Rambla del Raval

Casa Batllo si Casa Amatler

Pe acoperis in Casa Battlo

Muzeul maritim

Privelisti de la castelul de pe Montjuic

Muzeul National de Arta

Maternitatea

Trade Buildings

Palatul Pedralbes

Revin cu Barcelona culinara ! :)

1. foarte dragutze pozele. Barcelona este in top 3 orase preferate ale mele alaturi de Londra (locul 1) si Roma (locul 3) :)

2. frumos.....eu zic ca e un oras frumos...pupici

3. deci pe aici imi umblai tu si noi iti duceam dorul!te pup,sa-ti fie de bine plimbareala!si multumim de frumoasele poze!

4. foarte frumos! ce sa spun? ma bucur sa te cunosc!:D

5. cu ce nostalgie m-am uitat la pozele astea. noi am fost in vara asta si ne-a placut asa de mult ....:) si acum cand am vazut toate locurile alea unde nu puteai arunca un ac, pustii si doar cu cativa turisti.
    cred ca vom incerca si noi Barcelona iarna (am promis ca ne vom intoarce!), dar vara multimea de turisti care vin din toate colturile lumii ii dau un farmec aparte.

6. Superbe poze! Am fost si noi, dar vara, si din pacate nu am vizitat atat de multe locuri. Oricum, astept cu interes Barcelona culinara, caci mie nu prea mi-a placut mancarea lor. Nici macar paella nu mi s-a parut asa deosebita. :( In Malaga in schimb am mancat numai bunatati!
    Orasul e jos palaria. M-as intoarce oricand acolo.

7. Frumoasa vacanta, Ala! Poza care imi place cel mai mult este cea de sub apa...

A, si cea cu sotul tau! Pupici!

8. Frumos Ala locul pe care l-ati ales,Barcelona e orasul meu de suflet.

9. Va multumesc pentru mesaje :) Da, Barcelona este un oras frumos. Am stat sapte zile si pot sa spun ca am vizitat cam 90% dintre atractiile turistice. Ce as mai fi dorit a fost sa urcam pe Tibidabo, dar n-am mai ajuns. Am mers mai mult pe jos, cred ca am facut zeci de km :) Si vremea a fost destul de ok, am prins chiar si 21 de grade :) Cel mai nasol a fost ca am racit instant cum am ajuns inapoi la TM unde era frig si zapada :(

Bucataras, n-am fost inca la Londra, nici la Roma, asa ca nu pot sa compar ...

Ama, mie mi s-a parut destul de aglomerat si acuma :) Nici nu vreau sa ma gandesc cum e vara ...

Ramona, mie mi-a placut foarte mult mancarea de acolo.

10. Eu traiesc in Spania dar nu am reusit sa vad Barcelona dechat pe fuga.Trebuie sa mergem sa o vizitam cu calm!Merita!Merçi de o plimbare virtuala asa frumoasa!Te pup!

11. Nu am vizitat Barcelona, dar vad ca este chiar super :) Si foarte reusite sunt pozele!

12. Era interesant daca ajungeai pe Tibidabo. Noi am ajuns datorita nasilor care au locuit cativa ani in Barcelona...ei ne-au dus sus acolo, la biserica pe doua etaje( parter stilul vechi, sus-stilul nou) Barcelona se vede superb de pe Tibidabo, poate o sa mai ajungi. te imbratisez Ala,foarte frumos!

13. Judy, sa mergeti neaparat ... mai ales ca sunteti asa aproape.

Cazare se gaseste destul de ieftina daca n-ai nu stiu ce pretentii. Noi am stat la un camin studentesc pentru stundenti si cadre didactice veniti din strainatate acolo. A fost super fain, n-ai fi zis ca este un camin. Si micul dejun a fost super.

Pentru cei din tara, Wizzair are curse la preturi acceptabile. Chiar daca ne-am simtit ca intr-un autobus de tara :D Bine ca n-a durat asa de mult zborul ...

Catalina, imi imaginez ce frumos se vedea orasul de pe Tibidabo ...