marți, 26 mai 2009

Tort cu capsuni si iaurt



Dupa o reteta "Ioana, secretele bucatariei"

Ingrediente:

125 gr unt

200 gr zahar

3 oua

250 gr faina

1/2 praf de copt

75 ml lapte

500 gr iaurt

200 ml frisca lichida

1 plic tort gelee rosu

capsuni


Se bate untul cu 150 gr zahar, se adauga ouale, faina, praful de copt si laptele. Se aseaza aluatul intr-o forma si se coace pentru 35 de minute. Intre timp se bate frisca lichida, se adauga iaurtul si restul de zahar. Se aseaza blatul pe un platou si se pune in jur inelul formei. Capsunii se taie in jumatate si se aseaza pe margine, cu partea taiata in exterior. Eu am mai presarat bucatele de capsuni si pe restul de blat. Se aseaza deasupra frisca si se da la frigider. Se prepara tort gelee-ul, se toarna peste tort si se niveleaza. Se tine la frigider.

7 comentarii:

  1. Foarte bine ti-a iesit! Felicitari! Si eu am "ochit" reteta asta in revista. Inca o data,Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Flori ! N-a iesit chiar asa aspectuos ca in revista, dar este foarte bun :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari!
    N-am vazut reteta din revista, insa arata tare bine tortuletul tau!

    RăspundețiȘtergere
  4. gustos si perfect pentru vara pentru ca este racoros!! cred ca voi prepara asa ceva pentru ziua mea;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasä , delicioasä si usoarä. Compliment.

    Salutäri Jacob

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc ! Este un tort usurel si racoros, perfect pentru zilele astea calduroase ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro