luni, 27 iulie 2009

Festivalul Clatitelor de la Moneasa

Am fost sambata la Moneasa la Festivalul Clatitelor. N-am mai fost niciodata si ma asteptam sa gasesc o statiune comunista, dar am fost placut impresionata de ce am gasit pe acolo. Statiunea este renovata si curata, exista un mini strand foarte frumos amenajat, un lac pe care poti sa te plimbi cu barca sau cu hidrobiciclete, loc de joaca pentru copii, camping si sa nu uitam de traseele pe care poti sa le faci. Mai multe informatii pe www.statiuneamoneasa.ro . Ne-am hotarat ca o sa revenim neaparat pentru mai multe zile.

Asa cum v-am promis ... vin si pozele:

Clatitele:









Alte mancaruri:










Tot felul de lucrusoare de cumparat:




Prin statiune:






Si putina natura:













21 de comentarii:

  1. minunate poze!multumim pentru ca ni le impartasesti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase poze, mi-am retrait copilaria cind mergeam pe la tirguri cu vecinul meu cu masina,si cumparam halvita si ulcioare pentru cunoscuti :)
    M-a intristat insa ca ce-i de la pdl nu au dus-o pe Lenuta lor sa faca clatite..era mult mai cool :)
    Multumesc si eu frumos pentru posibilitatea pe care mi-ai oferit-o,sa mai vad si eu Moneasa dupa aproape 30 de ani.
    Dupa postarea cu clatitele cu gem de caise am zis ca nu mai intru pe aici, ca am visat clatite cu gem 3-4 zile si ziua si noaptea..da nu ma pot abtine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ei da, Moneasa pare sa se fi schimbat putin, dar fara festival ce mai faci pe acolo? au dezvoltat ceva pentru petrecut timpul?

    multumesc pentru postare :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Amalia, Alison, va multumesc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Rapolteanule, nu stiu cum era mai demult dar acuma mi s-a parut ca este chiar frumos pe acolo. Si as vrea sa ma intorc sa ma balacesc putin la strand si sa fac niste trasee.

    Stai, ca erau si cei de la psd la vreo 2 corturi mai incolo. Nu puteau rata putina campanie electorala :)

    Multumesc de vizite si te mai astept ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Lacrima, cam ce poti sa faci este sa te balacesti la strand, sa faci trasee, sa te plimbi pe lac cu barca sau hidrobicicleta, sa faci gratare, sa pierzi vremea pe la terase, cofetarie. Cica au si sala de spectacole, cinema, discoteca. Eu cred ca este suficient pentru o saptamana de concediu sau macar pentru un weekend prelungit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoase pozele...mi-ai facut o pofta de mancarica si bunataturile romanesti,:))
    Frumoase locuri!!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. ioi viata mea ce de scoverzi, gratare,miere,prajituri,natura si o bucatareasa mandra foc, ce mi-ai fi dorit si eu sa fiu acolo, ce tzuc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Mirela ! Da, este foarte frumos pe acolo ... si papa tare bun a fost :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Claudia-Maria, multumesc pentru cuvintele frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Judy, multumesc pentru vizita ! Te mai astept pe la mine ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. foarte frumos! Imi pare tare rau ca nu am ajuns si eu, desi aveam in plan. Merci ca ai impartasit cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte frumoase fotografii! Ce pacat ca astfel de evenimente nu se tin si in alte locuri.

    RăspundețiȘtergere
  14. Multumesc Bucatar maniac ! Chiar ma intrebam daca nu esti si tu pe acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Iulia ! Si sunt de acord cu tine ! Ar fi fain sa se tine si in alte locuri festivaluri de genul asta pentru ca a fost tare frumos.

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitari pentru tot ce am vazut...Imi lasa gura apa de bunatatile voastre Imi aduc aminte de pe vremea cind conduceam taberele de copii acolo...Amintiri si nostalgii ...de peste 3 decenii mincam mai mult pizza, hot dog si burgere Promit cind ajung acolo sa vizitez Moneasa de azi,care trebuie sa fie Super...super

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma bucur ca ti-am trezit amintiri frumoase !

    RăspundețiȘtergere
  18. Hello, sunt Elizabeth,m-am bucurat mult sa vad Moneasa!Si inca schimbata in bine.Multumesc,mi-a facut placere sa-mi retraiesc o parte din copilarie.

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna Elizabeth ! Ma bucur tare mult ca pozele mele ti-au trezit amintiri frumoase din copilarie ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro