luni, 1 iunie 2009

Pulpe de pui cu cartofi noi la cuptor





Ingrediente:
pulpe pui
iaurt
usturoi
marar
sare, piper, boia
cartofi noi
ulei de masline
margarina
patrunjel verde

Se prepara o marinata din iaurt, usturoi dat prin presa, marar si sare. Se ung bine pulpele (am avut pulpe intregi si superioare), de pe care am dat in prealabil pielea jos, si se lasa vreo 2-3 ore. Am asezat apoi pulpele pe gratarul de la cuptor si le-am mai condimentat cu piper si boia. Cartofii i-am fiert, i-am crestat acordeon si i-am uns cu ulei de masline aromat amestecat cu un cubulet de margarina si patrunjel verde tocat. Am pus totul la cuptor pentru vreo 45 de minute, pulpele sus si cartofii jos. Printre cartofi am pus spre final si niste ciupercute. Am servit cu salata de castraveti, rosii si usturoi.

4 comentarii:

  1. sarna de idei....e bine ca multe din ele sunt "fast cooking" si se pot face si in camin....tare ideea

    RăspundețiȘtergere
  2. Ala, draga, ai fost atat de harnica , iar eu am venit dupa premiu destul de tarziu(scuze dar am fost extrem de ocupat in ultimele zile)incat m-am pierdut printre retetele tale minunate si nu am localizat premiul! Fie-ti mila si ajuta-ma cu un link pana salivez eu pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bucatar maniac, uite aici sunt premiile: http://ala-cooking.blogspot.com/2009/06/premii-premii.html :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Trasca, multumesc pentru vizita ! Am multe retete rapide, ca gatesc mult si in timpul saptamanii dupa ce vin de la serviciu ... si nu prea am chef sa stau pana noaptea in bucatarie :) Sunt si multe retete la cuptor, ca am ramas "marcata" de faptul ca n-am avut cuptor pana anul trecut ;) In studentie si apoi dupa aveam doar o plita cu 3 ochiuri ... si ce as mai fi facut o prajitura sau o fripturica la cuptor ....

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro