joi, 4 martie 2010

Prajitura cu mere




Ingrediente:
500 gr faina
200 gr unt
3-4 linguri smantana
1 ou
100 gr zahar
1 praf de copt
Umplutura:
2 kg mere
100 gr zahar
2 plicuri zahar vanilat
scortisoara

Mere se curata si se dau pe razatoare. Se adauga zaharul si scortisoara si se amesteca bine. Se lasa deoparte.
Se amesteca faina cu praful de copt si zaharul, se adauga untul taiat cubulete, oul si smantana si se framanta bine. Se intind doua foi. Se aseaza prima foaie in tava unsa si tapetata cu faina, se presara cu gris si se inteapa cu furculita. Se scurg merele de zeama, se aseaza peste foaie si se niveleaza. Se aseaza cea de-a doua foaie si se inteapa cu furculita. Se da la cuptor pentru 30-4o de minute.

11 comentarii:

  1. Mi/ai facut pofta . Foarte buna prajitura. La fel este si reteta mamei. Weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sublim arata... neaparat trebuie sa o incerc. Multumesc de reteta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. che meraviglia!!!!! chissà che buona!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună ziua, îţi trimit acest mesaj în speranţa unei colaborări de link exchange :)
    Dacă eşti de acord trimite-mi un mesaj,
    site-ul este http://retetalareteta.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Excelenta reteta, am facut si eu una asemanatoare si mi-a iesit asa PRAJITURA CU MERE

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua ,as dori sa va fac o propunere de colaborare . Va adaug linkul pe site-ul jocuri-joculete.biz page rank 2 ,iar pe site-ul d-voastra as vrea sa adaugati linkul jocuri-gatit.in cu titlul Jocuri de gatit . Daca sunteti deacord cu acest parteneriat ,va rog sa adaugati linkul meu la d-voastra pe site ,apoi sa-mi trimite-ti datele site-ului d-voastra . Va multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  7. mama ce deliciu!!! ah as da toti banii castigati pe al partidele de analiza sportiva pentru o gf care sa poata gati asa divin ca tine. ahh///

    RăspundețiȘtergere