marți, 2 iunie 2009

Foi cu branza si capsuni





Dupa o reteta din Click Pofta buna.

Foi:
100 gr zahar
150 gr unt
300 gr faina
4 galbenusuri
5 linguri apa
1/2 lamaie zeama si coaja rasa
Umplutura:
500 gr branza de vaci
150 gr zahar
200 ml frisca lichida
300 gr capsuni

Pentru blat se freaca untul cu zaharul, se adauga galbenusurile, zeama si coaja de lamaie, apoi faina. Se framanta bine si se intind 2 foi. Se coc pana incep sa se rumeneasca.
Intre timp se prepara umplutura. Branza se freaca bine cu zaharul si apoi se incorporeaza frisca lichida batuta.

Se intinde peste o foaie 1/3 din umplutura, peste care se aseaza capsunile taiate in jumatate. Se intinde restul de umplutura si se aseaza a doua foaie. Mie mi-au iesit foile cam tari, asa ca le-am insiropat putin cu lichior de ciocolata alba si am impachetat prajitura in folie de plastic. Am dat-o la frigider si a doua zi s-a putut taia ca lumea.
Se orneaza dupa plac. Eu am pus deasupra un strat de spuma de capsuni si pe fiecare felie am asezat cate o jumatate de capsuna.

8 comentarii:

  1. Oauu ce bunatati ai tu pe aici , da vad ca gatesti nu gluma! Foarte frumoasa ti-a iesit prajitura, felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  2. wow...are you hosting a party? Strawberry cake looks fabulous!

    RăspundețiȘtergere
  3. mmmm....prajiturile cu capsuni sunt printre preferatele mele

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Amalia: Multumesc frumos :) Gatesc aproape zilnic ca am si un ajutor de nadejde ... la mancat bineinteles :)

    @ Angie: Thanks! There is no party here ... just me cooking for two :) I like when the food is looking good ;)

    @ Antzu: Acuma ca tot este sezonul capsunilor am zis sa profit din plin ;) Mai am cateva retete delicioase tot cu capsuni.

    RăspundețiȘtergere
  5. Oh,de aici pot sa primesc o felie mai mare?!

    RăspundețiȘtergere
  6. Poti sa le iei pe toate trei, Carmen :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Waww...Ce bine arataaaa!!!! Ma pui la treaba sa execut si eu praji tale bune:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Miha ! Spor la bucatarit ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro