joi, 3 decembrie 2009

Saratele cu parmezan





Multumesc Ana pentru reteta ! Au fost foarte bune :)

Ingrediente:
250 gr faina
150 gr parmezan ras
100 gr unt
4 linguri smantana
lapte sau apa cat cere aluatul (puneti cate o lingura o data)
1 praf de copt

Se amesteca toate ingredientele si se framanta aluatul. Se pune in frigider pentru jumate de ora, se intinde o foaie nu prea groasa si se decupeaza forme. Se ung cu ou batut cu o lingura de lapte si se coc aproximativ 15 minute in cuptorul preincalzit.


Si am mai facut o tura de patratele cu telemea :) Reteta aici.




8 comentarii:

  1. Ce pofta mi-ai facut! Eu sint moarta dupa ele. S-a notat! O zi minunata si un Advent linistit! Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. ce culoare au, ce apetisante is! mmm!

    RăspundețiȘtergere
  3. ce pofta mi ai facut!!!arata foarte bine!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arata!!!O sa le incerc si eu desi am o reteta foarte asemanatoare

    RăspundețiȘtergere