joi, 25 iunie 2009

Am fost la Nova Rock !


Primul meu festival de gen :) O experienta "interesanta" care trebuie neaparat repetata !

Locatia: Nickelsdorf/Austria, chiar la granita cu Ungaria.

Pret: 118E, loc de camping inclus

Organizare: doua scene (Red & Blue) pe care se canta simultan cam 12 ore, de dupa amiaza pana noaptea.

Deplasare: cu trenul. La dus, TM(acasa)-Nickelsdorf(festival) cam 15 ore :( Legaturi proaste si intarziere mare.

Vineri:


Am ajuns cam rupti, dar am bagat niste papa si niste beri si am fost ca noi :)
N-am facut prea multe poze ... si alea de seara nu prea mi-au iesit :(

Drumul spre scena



O mica parte din zona de corturi


La blue stage, in asteptarea Disturbed



Si in sfarsit Disturbed ... noi asezati in primul rand de la gardul 2



Nu sunt efecte speciale, este doar praful ce s-a ridicat cand a inceput tropaiala ... Am iesit negrii de acolo, cu noroi in nas :)


Multimea din spatele nostru


Dupa Disturbed a urmat Mastodon, Slipknot si Metallica. Spre rusinea mea ... nu prea am stat la Metallica :( Era foarte frig si a inceput si o ploaie torentiala, asa ca am fost nevoiti sa ne retragem.
Pacat ... au cantat doua ore jumate ... dar i-am auzit din cort :)

Sambata:

A plouat pana seara. Asa aratau aleile:



Si unii mai nebuni :)


A fost o zi mai slabuta, am vazut All that remains, Monster Magnet si Placebo.

Duminica:

Zi cu soare in care ne-am bronzat ca lumea ... mai ales la coada la bancomat (am stat doua ore jumate)

Am vazut Seven Dust, Static X, Trivium, Dimmu Borgir si Machine Head

Static X:



Dimmu Borgir - un show excelent



Per ansamblu a fost foarte ok, exceptand vremea proasta.

Mancarea a fost excelenta. Am papat mancare chinezeasca (taitei de orez cu legume si piept de pui).
Costite cu cartofi si sos ... delicioase. Langosi cu usturoi, smantana si cascaval. Donuts cu sos de ciocolata. Hamburger cu cartofi pai. Un hotdog excelent cu ketchup, mustar, maioneza, un fel de jumari faramitati si castraveti murati. Si multa bere ... la 1 euro doza in afara scenelor / 4 euro paharul la scene.

Si ar mai fi multe de povestit ... :)

12 comentarii:

  1. Alaaaa, i-ai vazut pe cei de la Metallica si Placebo????!??!?!?!!
    ...ma rog, si pe ceilalti :P
    Te invidiez rau de tot!!! ...sa vii, te rog, cu "mici" amanunte...si pozeee! :))
    Cipi meu ar fi dat orice sa-i vada pe cei de la Slipknot ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos,
    vin si la noi Nine Inch Nails, la Targu Mures,
    si Faith No More, la Polivalenta din Bucuresti.
    Probabil ca stie deja toata lumea.
    Si da, asteptam poze!

    RăspundețiȘtergere
  3. Laura ! Cipi e fan Slipknot ? Respect ! :) Din pacate nu a sunat foarte bine live ... vocea se auzea prea incet :(

    Mononke ... vin acuma si niste poze :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Wowww, Ala, exact ca-n visele mele adolescentine...si rebele :P
    Nu am cuvinte sa iti multumesc indeajuns pentru cele cateva dar frumoase cuvinte despre eveniment...si pentru poze!!!!!!!
    ...si ce mult ma bucur ca te vad si pe tine: esti suuuper-faina! :)
    Vaaai, ce m-a lovit acum nostalgia...like a ROCK!!! :P

    P.S, ...na, nu-ti mai zic pupici si alte chestii din astea :)) ...doar mii de multumiri si noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. ...off, de emotie am uitat sa-ti zic de Cipi, hi, hi...
    Deci, da, el e un mare fan Slipknot...si many others :P ...la fel de duri...
    Eu, de cand "m-am facut" mamica :D ...am reusit sa ma mai potolesc :))

    Am sa-i arat si lui pozele tale, ii vor placea la nebunie! ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte tare!
    + metalica , placebo
    + super party
    + mancare yummy :d
    - nasol cu noroiul :))
    - nasol cu cortul :(

    Per total as incerca :)))

    Adrian.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos Laura :) Ma bucur tare sa aud ca si voua va place rockul ;) Sper sa mai ajung pe la festivaluri ... cel putin mi-as dori. Sa vedem ce se mai intampla, ca ma cam apropiu si eu de pasul cel mare ... bebelu' :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Adrian, super fain a fost, mai putin cu noroiul ... da :) Si un alt minus a fost nr de persoane. Peste 150 k ... unii spuneau chiar 180 k. Dintre astia cam 70% erau adolescenti austieci scapati de acasa :) Pentru mine a fost ok la cort :) Chiar planuiesc concediul de vara cu cortul ... trebuie sa-mi amortizez investitia :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce fain... sa stii ca te invidiez, tare mi-ar fi placut sa ii vad pe dimmu live. ehhh, pana una alta o sa ma "consolez" cu my dying bride si opeth la artmania :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Mrs. Green Foot, poate incerci anul viitor :) Eu zic ca merita ;) Sau poate un hell fest in Franta ... eu la asta ma gandesc pe anul viitor, sper sa reusesc sa ajung.

    RăspundețiȘtergere
  11. Impresionant blog si super festival!
    As fi vrut sa fiu si eu prezenta acolo!
    prea frumos!:)
    Eu cautam pe et sticksuri facute in casa, vreau sa-i fac lui bebe.. si uite peste cine am dat! ;)
    Nu stiam ca mai sunt rockeritze gospodine:))ei eu gatesc mult, sunt pasionata , de fapt... :D
    Numai bine!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc frumos Tilloya ! Da ... cred ca mai sunt cateva rockeritze gospodine :D
    Te mai astept pe la mine ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro