luni, 23 martie 2009

Tocanita de vita cu praz si cous-cous cu verdeturi



Cous-cous cu verdeturi dupa o reteta din Bucataria pentru toti.

Tocanita:
650 gr muschi de vita
1 ceapa mare
1 morcov
1 patrunjel
2 fire de praz
3 linguri pasta de tomate
sare, piper, boia
condimente de gulas

Cous-cous cu verdeturi:
500 gr cous-cous
1,2 l supa de legume
2 legaturi ceapa verde
2 legaturi patrunjel
1 legatura marar

Ceapa se toaca si se pune la calit in putin ulei. Se adauga carnea taiata bucatele, morcovul si patrunjelul si partea alba de la praz rondele. Se adauga condiment de gulas si apa cat sa acopere. Se lasa la foc mic acoperit. Cand este aproape gata si apa a scazut la jumatate, se adauga sosul de tomate si se condimenteaza. Se mai lasa pe foc 2-3 minute.

Verdeturile se toaca marunt si se calesc putin in ulei de masline. Se adauga cous-cous-ul si apoi treptat supa de legume (eu am folosit apa cu delikat). Se amesteca des, sa nu se prinda cous-cous-ul de fundul oalei.

2 comentarii:

  1. Eu nu am mancat nicioadat cous-cous, dar tocanita...tare-mi place. Cred ca si cous-cous-ul o fi bun, sunt niste paste mici, pana la urma, nu? Felicitari, o mancarica gustoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Laura ! Mie mi se pare ca merge foarte bine combinatia de tocanita cu cous-cous (ceva de genul gulas cu galusti).

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro