vineri, 11 decembrie 2009

Placinta cu ciuperci









Dupa o reteta Lily

Aluat:
500 gr faina
330 ml lapte
1 plic garant pentru aluaturi dospite
3 linguri ulei
sare
Umplutura:
2 cutii cu ciuperci
1 ceapa
1 ardei
sare, piper, boia
3 oua
marar
Topping:
1 ou
1 pahar de iaurt

Se framanta aluatul si se lasa la dospit.
Intre timp se prepara umplutura. Se caleste ceapa, se adauga ardeiul tocat, apoi ciupercile. Se condimenteaza si se adauga mararul tocat. Se lasa sa se raceasca apoi se adauga ouale batute.
Se imparte aluatul in trei si se intind foi dreptunghiulare subtiri. Se aseaza umplutura pe jumatate si se acopera cu cealalta jumatate. Se aseaza in tava, pe hartie de copt, incretind un pic sa incapa toate trei. Turnam deasupra iaurtul amestecat cu ou si dam la cuptor pentru aproximativ 45 de minute.
Se lasa sa se raceasca apoi se taie patratele. Merge super bine cu iaurt ;)

8 comentarii:

  1. La fix pentru perioada asta a anului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti maestra ,Ala, ce sa mai discutam...Am trecut si pe la Liuta, am intrebat-o daca are vreo reteta de amandine ca cele din cofetarie...te intreb si pe tine,vreau sa fac prajiturica asta

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc ! Da, a fost foarte foarte buna ;)

    Shari, eu n-am facut inca amandine ... dar uite aici niste linkuri, poate iti fac cu ochiul:

    http://www.culinar.ro/forum/continut/Retete-in-imagini/11336/Mini-amandine/

    http://gospodini.blogspot.com/2008/10/amandine.html

    http://bucataras.ro/retete/429/amandine.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc, Ala, le citesc pe toate, sa vad care are reteta de cofetarie, daca nu, ma arunc in google si vad eu....

    RăspundețiȘtergere
  5. Tocmai am degustat si eu din placintica pe care am facut-o dupa reteta asta...delicioasa a iesit. Si la aspect, asa rumenita deasupra, arata minunat. Ala, complimente pentru idee si cu siguranta mai incerc si alte retete de-ale tale ca sigur nu dau gres.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Chitinuta ! Asa-i ce buna a fost :) Ma bucur ca ai incercat-o ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro