luni, 29 iunie 2009

Cheesecake in trei culori






Dupa o reteta din "Ioana, secretele bucatariei"

Aluat:

200 gr faina
100 gr unt
50 gr zahar
1 ou
Umplutura:
500 gr branza dulce
500 gr mascarpone
100 ml lapte
5 oua
100 gr ciocolata
200 gr zahar
2 zahar vanilat
100 gr amidon
4 linguri gem de capsuni

Se framanta aluatul si se lasa 30 de minute la frigider. Intre timp se amesteca branza de vaci cu mascarpone, 100 gr zahar, amidonul, galbenusurile si albusurile batute spuma cu 100 gr zahar si zaharul vanilat. Se imparte compozitia in trei. O parte se amesteca cu gemul de capsuni (puteti folosi piure de fructe), iar o alta parte cu ciocolata topita in lapte. Se intinde aluatul intr-o forma de 26 cu peretii detasabili, si pe margini pana sus. Se toarna compozitia cu caspuni, apoi cea simpla, apoi cea cu ciocolata. Se coace o ora la 180C. Se scoate din cuptor si se lasa sa se raceasca. Am ornat cu frisca si rulouri de napolitana.


Vad ca ordinea straturilor nu s-a pastrat ... compozitia cu cioco s-a dat la fund ca era mai lichida :)
Oricum arata bine si asa si gustul este foarte bun.

8 comentarii:

  1. woau! sunt eu la regim, dar as trisa pt. o portie! felicitari pt. bunatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Flori :) Chiar asa de strict este regimul ? Eu iti dau o feliuta ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte bine arata imi place mult

    RăspundețiȘtergere
  4. da e super buna, bravo Ala mi-ai mai dat o idee pt ca nu mai stiam ce sa pregatesc pt baietii mei...inca o data iti multumesc ...pa, CLAUDYA

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult Claudya ! Ma bucur ca ti-am fost de ajutor :)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro