luni, 20 iulie 2009

Paine neagra cu masline






Ingrediente:
500 gr faina neagra
10 gr drojdie uscata
50 gr unt
250 ml lapte
1 ou
sare, zahar
200 gr masline negre

Se dizolva drojdia cu o lingurita de zahar in putin lapte caldut, dupa care se toarna in mijlocul fainii. Se adauga untul moale, oul, sarea si se framanta adaugand din cand in cand lapte. Se mai adauga si jumatate din masline. Se lasa la dospit, dupa care se intinde o foaie dreptunghiulara si se presara restul de masline. Se ruleaza si se presara cu faina.Se aseaza in tava de chec si se cresteaza. Se coace aproximativ 30 de minute. Ce gust minunat si ce miresme prin bucatarie .... :)

7 comentarii:

  1. Ala..cat de bine arata!!! Pot sa incerc reteta asta in masina de facut paine?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ruxi ! Eu nu am masina de facut paine, deci nu prea stiu care ar fi diferentele ... dar eu zic ca ar merge.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sänätoasä si gustoasä.
    Asta ar fii super pentru Leo Flori, Montignac compatibilä.
    Salutäri

    RăspundețiȘtergere
  4. Unde gasesc faina neagra?

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Ala, tin sa ti spun ca eu am incercat aceasta reteta si este ....n am cuvinte sa descriu gustul ei divin, am inebunit toti prietenii mei cu aceasta bunatate:)), sunt topiti dupa ea, am mai mancat paine cu masline dar asta este exceptionala. Felicitari pentru reteta si nu numai, ai un blog super, motiv pentru care te vizitez mereu:), nu mai vorbesc despre poze...yum yum.

    RăspundețiȘtergere
  6. Super ! Ma bucur tare mult ca v-a placut :) Te mai astept pe la mine, poate mai incerci si alte retete ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro