miercuri, 11 noiembrie 2009

Rulada din piept de pui tocat cu ciuperci si cascaval







Ingrediente:
600 gr carne tocata din piept de pui
2 oua
1 ceapa
sare, piper, boia
patrunjel verde
pesmet
Umplutura:
2 fire ceapa verde
4 catei de usturoi
5 ciuperci champignon mari
1 ardei rosu
100 gr cascaval afumat
sare, piper, boia

Carnea tocata se amesteca cu ceapa tocata marunt, ouale, patrunjelul verde tocat, se condimenteaza si se adauga pesmet pana se obtine o compozitie ca de chiftele.
Pentru umplutura se maruntesc legumele si cascavalul, se condimenteaza si se amesteca bine.
Se imparte compozitia de carne in doua si se intind doua foi dreptungiulare pe folie de aluminiu. Se repartizeaza umplutura, se niveleaza si cu ajutorul foliei se ruleaza. Incercati sa rulati cat mai strans. Una mi-a iesit foarte bine, dar asta pe care am pozat-o puteam sa o rulez si mai strans ...
Se transfera ruladele in tava, pe hartie de copt si se coc aproximativ 1 ora.

10 comentarii:

  1. te invit, draga mea, sa pasesti putin si in bucataria mea. nu e la fel de gustoasa ca si a ta. e diferita.si sper sa iti placa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmm!!!arata super bine...si eu fac ceva de genu'... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, ai un site interesant ! Am sa-l studiez mai in detaliu ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ala am nev de sfatul tau.
    Sambata am un eveniment in fam. o zi onomastica si as vrea sa prepar ceva aperitive..ce-mi recomanzi? Rulouri de sunca umplute cu ceva..,(ma gandeam eu)...nu stiu,poate ma ajuti tu...Ceva care nu cere timp mult si merge repede ;)
    Multumesc.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooo ... la multi ani sarbatoritului ! Da, eu n-am prea pregatit aperitive, dar uite aici un link de unde ai putea sa te inspiri: http://bucataras.ro/retete/505/aperitive.html

    Ai putea sa faci, daca va plac, si niste chiftelute la cuptor, ca se fac repede. Poti se le aranjezi ca si aici http://ala-cooking.blogspot.com/2009/07/frigarui-cu-chiftelute-bacon-si.html , sau in orice combinatii doresti.

    Sper sa-ti fie de folos !

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc...sarbatorita sunt chiar eu ;)
    Musafiri suntem doar noi de-ai casei, dar vreau sa-i surprind cu ceva bunatati:)
    Am vizionat ambele linkuri si totusi raman la reteta ta,e mai rapida :)si asa cum ai spus si tu le pot combina in mai multe moduri.
    Multumesc de sfat.
    Aaa, stii ce mai fac?? Imi place tare mult cum arata si am vz ca merge repede "Treccia ripiena sarata "... chiar 2 rulade...
    Tks, tks, tks.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani Fely ! Scuze de intarziere ...
    Cum a fost ? Ce ai pregatit ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Am reusit sa fac ce mi-am propus...printre altele am facut si oua umplute cu pateu si maioneza deasupra, ruladele au iesit extraordinar (am uitat sa pun sare in aluat);) dar am pus in umplutura, pt ca am pus pe langa mezeluri si felii de cartofi fierti si numai bn ca s-au imbinat, desert am facut prajit. cu branza dulce si tiramisu. Ne-am simtit bn.
    Multumesc de sfaturi si de retete, binenteles.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu multa placere draga mea ! Ma bucur tare mult ca v-a placut rulada :) Foarte faina si varianta ta de umplutura ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro