luni, 14 decembrie 2009

Ceafa marinata






Ingrediente:
8 felii de ceafa fara os
3 linguri sos iute
3 linguri pasta de tomate
cimbru, rozmarin, salvie

Super simplu si rapid. Se amesteca sosul iute cu pasta de tomate si se adauga ierburile. Se ung bine feliile de carne si se lasa la rece pentru 2 ore. Se aseaza apoi in tava si se coc pentru aproximativ 40 de minute. Am servit cu cartofi spumica (piure cu lapte si unt) si mujdei de usturoi. A iesit super buna carnea, frageda si gustoasa ;)

Sosul asta iute este o minunatie ! Se poate folosi cam la orice: supe/ciorbe, sos pentru paste, pizza, carne. Ar trebui sa mai fac o tura ca este pe terminate :)

14 comentarii:

  1. Arata de milioane! Te asteapta un premiu deosebit la mine in blog ! Sarbatori fericite! Cami

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa ce-am papat o portie din minunatia asta,acum te poftesc la mine sa ridici un premiu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Un premiu frumos te asteapta la mine!!..Sarbatori fericite!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Azi sper sa te dispun un pic.
    Cu ce?
    Cu un premiu.
    Il ofer cu toata sinceritatea...imi place sa te vizitez mereu.
    Il iei de la mine,ce zici!
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  5. Delicioasa ceafa! Craciun fericit si un An Nou plin de bucurii si sanatate! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ia uite, Ala, ce mi s-a intamplat!

    Dau copy/paste de pe blogul meu, pentru ca nu mai am rabdare sa scriu alt mesaj.
    Ala, e foarte posibil sa fie si retete de-ale tale pe-acolo.


    PROTESTEZ !
    Cineva imi fura retetele si le posteaza pe site-ul sau, apoi pe alte site-uri culinare, adaugand numele sau.Am descoperit ca "Pizza cu ciuperci si masline si cu marginile umplute cu branza" mi-a fost furata si adaugata
    pe acest blog, http://egospodina.blogspot.com/search/label/Paste%20si%20pizza . Am scris adresa sa ca sa demonstrez fapta, dar nu va indemn sa il vizitati prea des, deoarece incurajati o infractiune de furt pe net.

    Este revoltator ca exista asemenea oameni care FURA ,practic, munca altora , si si-o insusesc fara nici cea mai mica problema.

    Am rasfoit putin acel loc si am remarcat ca a furat retete si de la alte persoane(lui Teo i-a furat chiar si titlul blogului!)!

    Am scris si celor de la "ro petitchef", acolo unde am descoperit eu fapta asta urata, si i-am rugat sa ia masuri!Daca nu sterg contul acelui individ care posteaza chiar retelele noastre, atunci inseamna ca incurajeaza furtul de postari si chiar de identitate!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nemaipomenit, mai zapacit cu atatea bunatati, te astept cu un premiu pe blogul meu, pupici si Sarbatori fericite.

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc mult pentru aprecieri si pentru premii ! Le ridic chiar acum ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Shari, multumesc pentru atentionare, am sa verific si eu cand am un pic de timp. Trebuie raportat direct la google:

    http://foodblogcommunity.blogspot.com/2009/08/google-si-dreptul-de-copyright.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Ala ca intotdeauna uimesti.De cate ori intru la tine mi se face foame....Ai un premiu la mine pe blog,cand ai timp te astept sa il ridici.Te pupic,o zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari pentru calitatea pozelor mai mult decat sugestive !De retete nici nu mai vorbesc...

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro