miercuri, 25 martie 2009

Ficatei la cuptor cu cartofi piure


Ingrediente:
1 caserola ficatei
4 catei de usturoi
ulei de masline
piper, boia
Piure:
cartofi
unt
lapte
delikat

Ficateii se spala si se aseaza pe hartie absorbanta. Tava se unge cu ulei de masline. Se aseaza ficateii si se ung cu ulei de masline amestecat cu usturoiul dat prin presa, piper si boia. Eu am mai presarat boia si piper.
Se coc in cuptor pana se rumenesc. Dupa vreo 10 minute, eu i-am intors, iar dupa inca 10 minute i-am intors din nou si i-am mai lasat 5 minute la foc mare.


Initial am vrut sa fac cartofi natur, dar i-am fiert cam mult :) Asa ca am facut cartofi piure, cu unt si lapte.

Un comentariu:

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro