vineri, 31 iulie 2009

Rulada cu budinca si nectarine








Ingrediente:
4 oua
5 linguri de zahar
2 linguri ulei
2 linguri lapte
3 linguri faina
3 linguri pesmet fin
1/2 praf de copt
1 budinca ciocolata cu bucatele de migdale
2 nectarine

Se bat albusurile spuma cu trei linguri de zahar. Galbenusurile se mizeaza cu 2 linguri de zahar, uleiul si laptele si se adauga la albusuri. Se amesteca usor apoi se adauga faina, pesmetul si praful de copt. Am pus pesmet pentru ca n-am mai avut faina in casa :) Merge si doar cu faina, desi puteti sa incercati si cu pesmet ca a iesit bun.

Se toarna compozitia in tava. Eu am pus hartie de copt umezita sub blat. Se coace aprox 15 minute. Cand e gata se rastoarna pe un prosop si se ruleaza. Se lasa sa se raceasca.

Intre timp se prepara budinca. Daca vreti puteti sa adaugati si putina frisca dupa ce se racescte. Eu am lasat-o asa simpla. Se taie nectarinele feliute.

Se desface blatul, se unge cu budinca, se aseaza feliile de nectarine si se ruleaza. Eu am invelit rulata in folie de plastic si am lasat-o o jumatate de ora la congelator. Apoi am scos-o, am ornat-o si am gustat-o :) La cat de simplu de facut este a iesit foarte buna :) Iara o reteta buna de facut seara dupa servici.

Din restul de budinca ramasa, am aranjat un pahar cu straturi de budinca si nectarine ;)

10 comentarii:

  1. Arata incredibil de bine...
    De crema nu mai vreau sa spun nimic,
    glandele mele salivare au luat-o razna de pofta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Mononoke ! Este cam banala ... dar are un gust tare bun :)

    RăspundețiȘtergere
  3. mmmm,zici ca-i banala?arunca ici banalitatea...mie imi place!

    RăspundețiȘtergere
  4. Мммм.....много вкусно изглежда!Поздрави!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru toate prajiturile tale minunate,te asteapa un premiu la mine pe blog,cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. waw, arata foarte delicios. O incerc si eu ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Irisha ! Se face foarte repede si usor. Poti sa folosesti si alte fructe sau sa inlocuiesti budinca daca peferi cu crema. Sa ai spor !

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro