marți, 26 mai 2009

Lasagna cu spanac si ton




Dupa o reteta "Ioana, secretele bucatariei"

Ingrediente:
250 gr foi de lasagna
300 gr spanac
150 gr branza telemea
nucsoara
3 conserve de ton (in sos picant cu ceapa si mazare am avut eu, oricum sa nu fie doar in ulei)
300 gr pulpa de rosii
5 catei de usturoi
busuioc
sare
100 gr cascaval

Foile de lasagna se fierb conform indicatiilor de pe ambalaj. Se fierbe spanacul, se scurge si se amesteca cu telemeaua si putina nucsoara. Pulpa de rosii se amesteca cu usturoiul dat prin presa, sare si busuioc. Se aseaza o parte din sosul de rosii in tava si se formeaza straturi din foi de lasagna, umplutura cu spanac si ton. Deasupra se toarna restul de sos de rosii si se presara cascaval ras. Se pune la cuptor pentru aproximativ 20-25 de minute. Este delicios !

4 comentarii:

  1. Interesanta combinatia, cu spanac imi place mult, ar trebui sa incerc si varianta ta, caci suna bine de tot. Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi Ala,

    feinä Rezetä. Sint convins cä are Gust bun. Componente sint solide. Eu totusi jur pe Bechamel.
    Este pentru mine cea mai rotundä Combinatie la Lasagne. da clar Du ai fäcuto mai släbutä la Calorie si pentru Directia asta este super. compliment

    salutäri Jacob

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Gabriela ! Chiar merita incercata ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Jacob ! Asa ma gandisem si eu, la o reteta mai usurica de lasagna :)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro