marți, 2 februarie 2010

Prajitura cu branza si fructe





Ingrediente:
200 gr unt
150 gr zahar
1 zahar vanilat
4 oua
350 gr faina
1 plic praf de copt

500 gr branza dulce
3 oua
100 gr zahar
1 zahar vanilat
coaja rasa si zeama de la 1/2 lamaie

3-4 mere
1 compot de piersici
visine

Se mixeaza untul moale cu zaharul, zaharul vanilat si ouale. Se adauga faina si praful de copt, dupa care se aseaza in tava unsa si tapetata cu faina si se niveleaza.
Se mixeaza branza cu ouale si zaharul. Se adauga coaja rasa si zeama de lamaie si se toarna deasupra blatului. Peste stratul de branza se aseaza fructele.
Se coace aprox 40 de minute la 180C. Foarte buna si aromata !

15 comentarii:

  1. Imi place ca ai folosit unt!

    Frumoasa prajiturica ta...

    RăspundețiȘtergere
  2. arata foarte bine :) .. imi place ca este foarte buna pentru copii, mi-o notez s-o fac si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc ! Este a doua oara cand o fac, prima data nici n-am ajuns sa-i fac poza :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, arata delicios, si nu mi se pare nici greu de facut, si, cum a spus cineva mai sus, este foarte buna pentru copii :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am o intrebare : cum fac sa imi apara o poza in dreptul numelui? Trebuie sa imi fac cont pe undeva, trebuie sa activez ceva? Chiar nu imi dau seama....

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Happy ! Ca sa iti apara poza, trebuie sa ai un profil pe blogger.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hello, Ala! Ai un premiu pe blog'sor, te asteapta.. ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc frumos Shari ! Vin acum dupa el ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ala, pai eu am, asa cred, ca am, caci asa imi apare (bine, am alt nume)
    Si am si poza la profil ;)
    Este vreo setare ceva, la care sa ma uit, sa verific?
    Multumesc mult pentru raspunsuri. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Scuze, dar revin cu niste (ne)lamuriri ale mele: chiar daca postez cu contul google/blogger, uneori nu-mi apare poza, la asta ma refer...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ala ma bucur mult ca am gasit o satmareanca pasionata de culinarela.Succes in tot ceea ce faci.Tare faina prajitura, tot ce are branza e pe placul meu.

    RăspundețiȘtergere
  12. Happy, in cazul asta nu stiu ce sa zic ... n-am sesizat pana acum problema asta.

    RăspundețiȘtergere
  13. Micule, bine ai venit pe la mine ! Eu te stiu de pe "bucataria noastra", ai niste retete delicioase acolo. Ma bucur ca ti-ai facut in sfarsit si blog ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ala iti multumesc pentru cuvintele frumoase.Esti tare draguta.
    O sa mai vin cu siguranta pe la tine.Ai un blog tare fain.

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro