luni, 13 iulie 2009

Hamburgeri








Chifle:
240 ml apa calduta
1 lingura de zahar
2 lingurite de sare
1 plic garant pentru aluaturi dospite Dr. Oetker
450 grame faina
3 linguri ulei
Carnita:
1 kg carne tocata de vita
1 cartof
1/2 morcov
1 ceapa
sare, delikat, boia, piper
marar uscat
1 cub Knorr de ciuperci
1 ou
pesmet
Altele:
3 rosii
2 cepe
cartofi pai
1 capatana usturoi
125 gr smantana
sare

Chiflele le-am facut dupa reteta Laurei Laurentiu, doar ca nu le-am tinut in cuptor cu recipietul de apa. Mi-au placut foarte mult, si la gust, dar si faptul ca nu s-au umflat prea tare. Mi-au iesit 6 chifle.

Carnea tocata se amesteca cu morcovul, ceapa si cartoful date prin razatoare, condimentele, oul si pesmetul. Se formeaza 6 chiftele mari si plate pentru hamburgeri, iar din restul chiftelute normale. Le-am copt la cuptor, pe hartie de copt. Dupa ce s-au rumenit frumos, le-am intors si pe cealalta parte.

Chiflele se ung cu sos de smantana cu usturoi, peste se aseaza ceapa taiata rondele, apoi carnea si rosiile. Se servesc hamburgerii cu cartofi pai, si cu supliment de sos :)

4 comentarii:

  1. NOTA 10 CU FELICITARI DIN PARTEA MEA. ESTI GROZAVA. TE ADMIR OARTE MULT!Lily Musat

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Lily ! Ma simt onorata :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaai, Ala nu mai scap de fiumiu...de cand ti-a vz hamburgherii, intr-una ma bate la cap sa-i fac.
    Deci, nu scap.
    Ala, crede-ma daca n-ai fi pus si imagini pe blogul tau, Nu m-ai fi castigat...Dar, ce mult fac pozele. Pur si simplu te atrag si te conduc la bucatarit.:)
    Multumesc din suflet.
    Fii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Fely, iti multumesc frumos ! Sa incerci sa faci si tu. Este ceva de munca, dar merita. Sunt deliciosi si mult mai sanatosi decat cei de la fast food. Si chiflele sunt minunate.

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro