duminică, 22 martie 2009

Sticksuri cu susan



Reteta www.nibbledish.com

Ingrediente:
250 gr faina
125 gr cascaval vegetal
125 gr unt
2 oua
2 linguri ierburi
1 lingurita sare
susan

Se framanta un aluat din faina, unt, cascaval ras, un ou, ierburi (eu am folosit rozmarin si ierburi aromatice a la provence) si sare. Se lasa la frigider pentru jumatate de ora. Se intinde apoi o foaie, se taie fasii care apoi se rasucesc, se ung cu oul batut si se presara cu susan. Se coc aproximativ 25 de minute, pana se rumenesc.

13 comentarii:

  1. Imi place reteta. Ce s-ar intampla daca as pune cascaval normal?

    RăspundețiȘtergere
  2. Irina, in reteta originala scria "branza rasa". Eu am folosit cascaval vegetal, ca de asta am avut in casa. Am scris reteta exact cu ingredientele pe care le-am folosit eu. Ar trebui sa iasa foarte bune si cu cascaval normal, sau chiar branza telemea. Aluatul trebuie sa iasa mai tare, dar totusi usor de intins. Cascavalul vegetal pe care l-am folosit eu a fost destul de tare, asa ca daca folosesti un cascaval mai moale, ai putea sa adaugi in plus o lingura, doua de faina. Spor !

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am facut dar cu aluat cumparat. Cred ca data viitoare incerc reteta ta, ca sigur e mai bun ce facem noi in casa decat ce gasim de cumparat!
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. ce bine arata Ala!!presimt ca maine o sa le fac si eu:))..

    RăspundețiȘtergere
  5. sint la gust ca saleurile?arata tare bine,si-mi place ca sint cu susan.te pup.

    RăspundețiȘtergere
  6. Paradis, sticksurile mele sunt un fel de saleuri, doar ca sunt putin mai crocante pe exterior ca le-am lasat sa se rumeneasca bine.

    RăspundețiȘtergere
  7. arata tare bine,acuma mam pus si eu sa il fac ,sa vedem ce o sa imi iasa,dar aluatul nu stiu de ce dar mi se rupea cand vroiam sa le dau forma,imi poti spuen de ce.nu am pus ceva suficient ,sau ?

    RăspundețiȘtergere
  8. Scuze Timea pentru raspunsul intarziat ... am fost in concediu. Cum ti-au iesit ?
    Nu stiu ce sa zic de aluat, ca s-a rupt ... Cum ti-a iesit aluatul? Prea moale, prea tare ?

    RăspundețiȘtergere
  9. Ala am pus cascaval obisnuit, mi-au iesit minunate! Am pus un pic mai multa faina decat scrie reteta, in rest am respectat-o.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ma bucur ca le-ai incercat si ca ti-au placut !

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro