joi, 9 iulie 2009

Drob de vinete




Dupa o reteta a Cristinei

Ingrediente:

1 punga vinete congelate (~500 gr)
2 cepe
2 ardei
sare, piper, boia
marar
6 oua
3 linguri gris

Mi-a mai ramas in congelator o punga de vinete de anul trecut, si am zis sa incerc si altceva, nu doar clasica salata de vinete.

Se calesc ceapa si ardeiul, se adauga vinetele, mararul tocat si se condimenteaza. Se lasa la racit, apoi se amesteca cu grisul si cu ouale mizate bine. Se toarna compozitia in forma de chec unsa si tapetata cu faina si se coace pentru aproximativ 40 de minute.

A iesit un pic prea moale, s-ar mai putea adauga vreo doua linguri de gris, poate chiar pesmet, sau sa fi pus mai putine oua ... Oricum, la gust este bun :)

2 comentarii:

  1. Ma bucur ca ti-a placut.
    Eu am copt intr-o tava lata si probabil s-a uscat mai tare pentru ca era in strat ma subtire. De aceea nu mi s-a parut moale cand am taiat-o.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, acuma am vazut ca in reteta ta era mai mult gris :) Si cred ca vinetele congelate contin si mai multa apa.

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro