luni, 6 iulie 2009

Ciambella cu crema de lamaie





Dupa o reteta federicaincucina.blogspot.com

Crema:
250 ml frisca lichida
250 ml lapte
coaja rasa de la o lamaie
zeama de la 1/2 lamaie
1 budinca de lamaie
2 linguri faina
100 gr zahar
6 galbenusuri
Aluat:
350 gr faina
1 praf de copt
150 gr zahar
100 gr unt
zeama de la 1/2 lamaie
4 oua

Se amesteca frisca lichida cu laptele si zaharul si se pun la fiert. Intr-un bol se amesteca faina cu budinca. Se toarna putin din amestecul de lapte cald si se mixeaza. Se adauga apoi galbenusurile, coaja si zeama de lamaie si se amesteca bine. Se adauga si restul de lapte si se pune din nou pe foc, amestecand pana se ingroasa. Se lasa la racit.

Intre timp se prepara aluatul. Se mixeaza ouale cu zaharul si untul topit. Se adauga zeama de lamaie, apoi faina si praful de copt si se amesteca bine.

Se unge forma cu unt si se tapeteaza cu faina. Se aseaza 3/4 din aluat, ridicandu-l putin pe margini, apoi crema si restul de aluat. Se coace aproximativ 35 de minute la 180C.

12 comentarii:

  1. trebuie sa fie o nebunie, ai luat premiile iubita!! ti le ofer si eu cele de la Cami, te tzuc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Claudia-Maria, este foarte buna si aromata ! Multumesc mult pentru premii !

    RăspundețiȘtergere
  3. Ciao!!! grazie per averla provata !!!! é meravigliosa!!!! complimenti!!!
    Baci baci!!

    RăspundețiȘtergere
  4. superba! am s-o incerc si eu dar n'am sa rezist tentatiei de a o imbunatati... pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Federica, sono felice che ti piace la mia ciambella :) Grazie per la ricetta !

    RăspundețiȘtergere
  6. Klausenburger, ma bucur ca iti place :) Sa ma anunti si pe mine daca o faci, sa vad ce imbunatatiri ii aduci ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa vad cum pot sa rezist! Mi-am propus sa nu mai fac dulciuri o perioada buna, sunt la oarece dieta. Ti-a iesit minunat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Flor ! Si apreciez ca poti sa rezisti tentatiei de dulce ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. buna as vrea sa stiu si eu se pune praf de copt si la crema mersi si astept raspunsul tau arata superrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Kerim ! Scuze, era o greseala la modul de preparare. Nu se pune praf de copt la crema. Am scris de faina si am asociat automat cu praful de copt :) Am modificat reteta acum ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro