joi, 4 martie 2010

Chec aperitiv cu pui, ciuperci si ceapa verde


Ingrediente:
150 gr pastrama de pui
300 gr cascaval ras
4 oua
4 linguri smantana
3 cepe verzi
1/2 conserva ciupeci
4 linguri faina
sare, piper

Se mixeaza ouale, se adauga smantana, cascavalul ras, pastrama, ceapa si ciupercile tocate, faina, piperul, sarea si se amesteca bine. Se unge tava cu unt si se tapeteaza cu pesmet tava de chec si se toarna in ea compozitia. Se pune in cuptorul incins si se coace la foc mediu aprox. 30 minute. Delicios !

35 de comentarii:

  1. cam cat inseamna la foc mediu? cam la cate grade ?
    am cuptor electric si nu as vrea sa ard checul ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Kristina, eu l-am pus la 180 de grade si a fost ok ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Te cred ca e deliocios.Ceea ce nu stiu eu, este cand voi avea timp sa fac tot ce vad la voi pe bloguri, foarte apetisant.
    La mine pe blog te asteapta un premiu.
    Weekend placut sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ммм...вкусно!Поздрави и много усмивки!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata superrrrr!!!
    Hi ,te asteapta niste premi la mine pe blog de 8 martie daca iti face palcere sa-l ridici .....

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine arata...are tinuta cum se spune.
    Pupici, Sanda

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow ce invitant arata....super...
    Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe aripi de primavara
    8 Martie lin coboara
    Si in a lui privire
    Va aduce mult noroc si fericire !Cu drag, Just me:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata super bine. Azi incropesc si eu unul cu ce am prin casa.
    La Multi Ani de 8 Martie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga Ala, iti urez un 8 Martie fericit! Sa ai o primavara frumoasa, plina de dragoste si multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cam la fel il fac si eu, de pe la 16 ani! Doar ca mai adaug, scot, in functie de ce am ! Cred ca il voi face cat de curind, la ce pofta mi-a facut al tau!

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani, Ala! O primavara senina si roz :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce bine arata!!!
    Imi ploua in gura!
    Daca ai timp 2 sec. sa ridici cateva premii, te invit pe blogul meu;)!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Arata extraordinar!Cu siguranta il voi incerca!

    RăspundețiȘtergere
  15. Uau, reteta asta seamana foarte tare cu un chec cu peste pe care l-am incercat in Franta si a carui reteta o tot caut de atunci. Mai ca-mi vine sa cred: This is it, this is the one. :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Va multumesc frumos pentru urari ! Va doresc si eu o primavara frumoasa !

    Gospodina de criza, reteta de baza e importanta. In rest, poti adauga cam ce ai la indemana :)

    Laura, sa incerci reteta ;) Chair daca nu este ca si cel pe care l-ai incercat ... tot o sa-ti placa ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. magnifique blog jolies photos
    bonne soirée et à bientôt

    RăspundețiȘtergere
  18. Salut.
    Imi place foarte mult blogul tau. As vrea sa facem schimb de linkuri. Viziteaza http://reteteilustrate.blogspot.com/ si spune-mi daca vrei. O zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  19. arata bine il voi incerca chiar astazi

    RăspundețiȘtergere
  20. Multumesc Bucataras :)

    Anonim, astept sa-mi spui cum ti-a palcut ;)

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce super arata!!!! Da foarte bine pe masa. Il voi incerca si eu - suna simplu de facut si delicios!! Multumim de reteta!

    RăspundețiȘtergere
  22. Cu ce se poate asorta checul acesta ? (pt un pranz cu coateel pe birou) ? :P

    o salata ? un sos?
    idei ?

    RăspundețiȘtergere
  23. toate mancarurile arata foarte bine. Succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  24. Răspunsuri
    1. Bun, bun, cu siguranta o sa-l preparam si noi!

      Ștergere
  25. salut iubitorii de bucătărie
    pentru bucataria dvs ceea ce aveți nevoie
    condimente, Legume, fructe, Aperitive, Bauturi, furculiță, cutit, lingura
    Dacă vrei mai mult.... situl www.Anuntul-galben.ro site de anunturi gratuite noi din Romania este dispoziția dumneavoastră..

    RăspundețiȘtergere
  26. mulțumesc dr. Ellen pentru favoarea pe care mi-ai făcut-o. Sunt foarte încântat pentru că chiriașul meu mi-a plătit în sfârșit chiria de doi ani. a plătit banii și acum nu e în casa mea. Fără tine, nu aș putea obține banii de la el. L-am dat în judecată, dar i-au dat mult timp să plătească datoria, dar vă mulțumesc că l-ați făcut să-l plătească în cel mai scurt timp. Promit că voi continua să depun mărturie online și peste tot despre munca ta puternică. Dacă aveți oricare dintre următoarele probleme, vă rugăm să contactați Dr. Ellen prin WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) infidelitate
    2) debitori persistenti
    3) chiriași persistenti
    4) rambursarea prematură a împrumutului
    5) dependența de droguri
    6) performanță sexuală slabă
    7) avort repetat
    8) infertilitate
    9) Promovare la locul de muncă
    10) inel magic
    11) Divorțul
    12) Reduceți-vă fostul înapoi
    13) Rupe obsesia
    14) Reveniți la vraja expeditorului
    15) Vrăji de protecție
    16) Farmecul fericit
    17) Vrăji pentru câștiguri la loterie
    18) vrăji de dragoste gay
    19) Vrăji de dragoste lesbiană Indiferent de problemele tale, dr. Ellen te va ajuta.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro