luni, 13 iulie 2009

Cheesecake cu afine





Dupa o reteta "Ioana, secretele bucatariei"

Aluat:
200 gr faina
100 gr unt
60 gr zahar
1 ou

Umplutura:
200 gr afine
500 gr branza dulce
100 ml frisca lichida
200 ml smantana
100 gr zahar
1 zahar vanilat
3 oua

Se framanta aluatul, se inveleste in folie de plastic si se da la frigider pentru 30 de minute. Intre timp se pregateste umplutura. Se amesteca branza cu frisca lichida, smantana si galbenusurile. Albusurile se bat spuma cu zaharul si zaharul vanilat dupa care se amesteca cele doua compozitii. Afinele se fac piure.

Se aseaza aluatul in forma cu margini detasabile, presandu-l si pe margini. Se toarna 1/2 din compozitia de branza. Din loc in loc se pune cate o lingura de afine si cu o scobitoare se amesteca facand cercuri. Se pune si restul compozitiei de branza si se procedeaza la fel. Se coace aproximativ 50 de minute la 180C.

16 comentarii:

  1. Imi place sa citesc comentarii la sfarsitul retetei, de genul: MINUNATA, NU E REA DELOC..., NU E PE GUSTUL MEU DAR AI CASEI AU DEVORAT-O..., so, cum a fost?
    Blatul este sfaramicios?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Llaavviinniiaa :) Am sa tin cont pe viitor de sfatul tau si am sa scriu impresiile mele la sfarsit ;) Mie mi-a placut gustul acrisor de la smantana si afine. Se tine la frigider, deci este racoaroasa. Daca stau bine sa ma gandesc, cred ca e prima data cand mananc afine :) Blatul nu este foarte sfaramicios, adica, cu putina grija nu e nevoie sa papi felia desupra farfuriei :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu mi se pare grea.Dar,oare se mai gasesc afine ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Dyanna, se face foarte usor. Eu am luat afine de la Kaufland sambata asta, nu stiu in piata daca mai sunt ... Initial vroiam sa o fac cu zmeura, dar am gasit doar afine.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc de raspuns. De consistenta blatului te intrebam doar in ideea ca imi plac blaturile mai pufoase dar tot ma bate gandul sa o incerc, caci, ca si tine cred ca ar fi prima data cand as manca afine. Deh, eu sunt olteanca si la noi mai deloc nu se gasesc afine din cate stiu eu. (traiasca supermarketurile :-) )

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu multa placere Lavinia ! Daca mai ai intrebari iti stau la dispozitie ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Trebuie sa fie tare buna, pentru ca arata suuupeeer!!!
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunata reteta, afinele sint preferatele mele. Mersi pt. vizita ta la mine in blog. PS: Ai uitat sa ridici premiile, carul cu premii. o zi buna ! CAmi

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc Cami ! N-am uitat de premii ... le-am ridicat deja (http://ala-cooking.blogspot.com/2009/07/premii-multe.html) Multumesc mult ! O zi excelenta si tie.

    RăspundețiȘtergere
  10. mmm..super desert pt vara si afine...yamy.
    felicitari pt blog!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Kity ! Te mai astept pe la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  12. yami..........esti o bucatareasa de nota 10.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc frumos Gabriela :) Esti tare draguta !

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro