miercuri, 28 octombrie 2009

Cornulete cu dulceata





Ingrediente:
500 gr faina
1 plic drojdie uscata
200 gr unt
1 ou
1 zahar vanilat
3 linguri zahar
4 linguri smantana
1 borcan de dulceata (eu am folosit de prune si de zmeura)

Se framanta aluatul, se lasa 30 de minute la dospit. Se imparte apoi in patru si se intind foi rotunde. De taie in 8 triunghiuri, se pune cate o lingurita, doua de dulceata la baza si se ruleaza. Se aseaza in tava pe hartie de copt si se coc pana se rumenesc. Sunt excelente ! Le-am topit rapid :D

20 de comentarii:

  1. Draga Ala,te urmaresc de citeva zile si vad ca nu stai un pic!Ce pot sa-ti spun....Felicitari, esti o Gospodina desavarsita! Apropo...Satmareanca de unde?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Judy ! Chiar din orasul SM sunt :) De acolo esti si tu ? Vad ca acum stai in Spania ...

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt numai jumate satmareanca(adica tatal meu e din Orasul nou daca stii unde-i)dar m-am nascut si crescut linga Baia Mare(9km).Maritata cu Sighetean(adica intre Sighet si Baia Mare)si actualmente in Spania(sper ca nu pentru mult timp de acum incolo). Cunosc bine Satu Mare cu multi ani in urma mergeam saptaminal in delegatie de la locul de munca.Intodeauna mi-a placut!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arata! Pot sa iau unul?
    Pupici draga mea Ala!

    RăspundețiȘtergere
  5. taota ziulica bucataresti bunaciuni,ala draga!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunate cornulete,imi trimiti si mie? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Judy, tot din zona esti .. de-a mea ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Iulia, Ducesa ... din pacate nu mai sunt :( Cand fac data viitoare va trimit si voua ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari pentru blog si cu o mica intarziere "Halloween fericit!" Sanda

    RăspundețiȘtergere
  10. Ala ce bunatate !!! Imi trimiti si mie cateva ? :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Amalia, le-am papat pe toate :( Dar te-am inscris pe lista pentru tura urmatoare ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. De muuult mi-au facut cu ochiul aceste cornulete...in clipa asta am temrinat de framantat coca...a iesit faina, elastica, sunt convinsa ca vor iesi bune,bune, cornuletele.
    Vz si tu ce ora e,nu? Dar nu conteaza....
    Tks for all!

    RăspundețiȘtergere
  13. Fely, iar la ore din astea te pui la bucatarit :) Cu ti-au iesit cornuletele ? V-au placut ?

    RăspundețiȘtergere
  14. Maaai,sa stii ca au iesit faine cornuletele cu gem de prune si de mere.
    Binenteles ca ieri am facut nu numai cornulete, ci si praji. cu visine. Deci, ne-am indulcit, nu gluma.
    Ti-am vz reteta ''barbusa cu prune''...arata minunat. Cred ca asta e urmatoarea. Am prune in compot. Cred ca o sa iasa delicios.
    Tks for all!
    God blease you and your hands!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Fely, esti tare harnicuta ! Ma bucur ca v-au placut :) Si eu le-am refacut ... cu mici modificari. Cauta "cornulete bicolore cu dulceata" ;) Sa incerci si barbusa, este excelenta !

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro