duminică, 10 mai 2009

Chec cu morcovi / Carrot cake


Ingrediente:
2 morcovi
1 mar
2 oua
2 cani faina
1 praf de copt
1/2 cana ulei
1 cana zahar
scortisoara, ghimbir

Morcovii si marul se dau pe razatoarea marunta. Ouale se mixeaza bine cu zaharul si se adauga apoi uleiul si faina amestecata cu praful de copt. Se incorporeaza morcovii si marul si se toarna compozitia in tava de chec unsa si tapetata cu faina. Se coace aproximativ 30 de minute.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingredients:
2 carrots
1 apple
2 eggs
2 cups flour
1 baking powder
1/2 cup oil
1 cup sugar
cinnamon, ginger

Grate the carrots and apple. Mix the eggs with sugar and then add oil and the flour mixed with baking powder. Add grated carrots and apple and the pour the composition in the baking tray. Cook about 30 minutes.

4 comentarii:

  1. hmmm....mancaruri tare bune la tine!Ma pasioneaza si pe mine bucataritul dar parca imi place mai mult sa alerg cu aparatul in mana!Succes

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ioana ! Am observat pasiunea ta pentru fotografie :) Ai niste poze superbe. Eu din pacate "alerg" cu aparatul in mana mai mult prin bucatarie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. suna foarte bine, o sa incerc. de mult caut o reteta buna cu morcovi. o sa incerc si eu. merci.

    RăspundețiȘtergere
  4. Reka, am fost putin sceptica la inceput, dar a iesit foarte bun ;)

    RăspundețiȘtergere

Blog
home Blogs - BlogCatalog Blog Directory
LinkPro - Director Web
Gastronomie
Promoveaza, Descopera si Adauga siteuri pe TopDir.ro